جستجو کردن

توضیحات دسته بندی: پلی اتیلن

در چند سال اخیر، شرکت‌های فعال در حوزه تولید تجهیزات آبرسانی، پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند. این پیشرفت‌ها را به طور واضح می‌توان در کیفیت محصولات آنها مشاهده کرد. لوله و اتصالات پلی اتیلن آبرسانی نمونه‌ای از محصولات مدرن در حوزه سیستم‌های آبرسانی هستند. این محصولات همانگونه که از نام آنها نیز می‌توان دریافت، با استفاده از پلی اتیلن ساخته شده‌اند. استفاده از این ماده سبب شده تا این تجهیزات در مقایسه با انواع لوله و اتصالات دیگر، دارای یک سری خواص ویژه باشند. این محصولات، کیفیت قابل قبولی دارند و دارای طول عمر زیادی هستند. این محصولات در پروژه‌های بزرگ و کوچک آبرسانی، کاربرد داشته و قادرند فشار بالایی را تحمل کنند.

قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن

نوع پلی اتیلنی که شرکت‌های تولیدکننده در ساخت این محصولات به کار می‌برند دارای گرید متفاوتی هستند. به همین دلیل نیز این تجهیزات با لوله‌های آب شرب فرق خواهند داشت. این لوله‌ها از استحکام خوبی برخوردار بوده و از افت فشار آب پیشگیری می‌کنند. با توجه به ویژگی‌هایی که این محصولات دارند، قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن بسیار مناسب است. همین موضوع دلیل استقبال پیمانکاران از این محصولات می‌باشد. توجه داشته باشید که به هنگام خرید این لوله‌ها باید خرید اتصالات پلی اتیلنی را نیز در اولویت کار داشته باشید، زیرا این قطعات، نصب راحت آنها را امکان پذیر کرده و سیستم‌های آبرسانی را در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی، مقاوم می‌کنند.

خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن آبرسانی

لوله‌های پلی اتیلنی دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این مدل‌ها دارای کاربری خاصی بوده و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. انواع آن‌ها‌ به شرح زیر هستند:

  • لوله‌های پلی اتیلنی تک جداره
  • لوله‌های پلی اتیلنی دوجداره
  • لوله‌های پلی اتیلنی اسپیرال

برای ساخت این محصولات از روش‌های مختلفی استفاده شده و ابعاد و سایز آنها با هم فرق دارد. در نتیجه، برای اتصال آنها از قطعات مختلفی استفاده می‌شود. این قطعات ممکن است به منظور اتصال لوله‌ها، ایجاد انشعاب، تغییر قطر لوله‌ها، تغییر مسیر لوله‌ها و … به کار ‌روند. با توجه به نوع اتصالات و ابعاد آنها، قیمت انواع آن‌ها نیز با هم فرق دارد. این اتصالات باعث می‌شوند تا لوله‌های پلی اتیلنی به راحتی به هم وصل شوند. دلیل استقبال عمومی از این محصولات نیز تا حدودی به نحوه نصب راحت آنها، ارتباط دارد.

استاندارد لوله و اتصالات پلی اتیلن

از دیگر ویژگی‌هایی که موجب فروش بیشتر این محصولات در مقایسه با دیگر محصولات مشابه شده است، رعایت استاندارد لوله و اتصالات پلی اتیلن در ساخت آنها است. استانداردهای ملی این تجهیزات دارای بخش‌های مختلفی بوده و موارد زیر را شامل می‌شود:

  • شرایط ظاهری لوله‌ها
  • مواد اولیه پلی اتیلنی مورد استفاده
  • نرخ جریان مواد مذاب دز لوله‌ها
  • ویژگی‌های حرارتی لوله‌ها
  • نحوه اتصال و جوش خوردن لوله‌ها
  • وضعیت دیواره لوله‌ها به هنگام جریان سیالات
  • استحکام هیدرواستاتیکی لوله‌ها
  • میزان تحمل فشار و ترک خوردگی لوله‌ها

با توجه به این که این لوله و اتصالات بر اساس این استانداردها ساخته شده و از نظر کیفی، مورد بررسی قرار گرفته‌اند می‌توان از کیفیت و کارایی آنها مطمئن بود. به همین منظور، استفاده از آن ها در شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی، سیستم آبرسانی ساختمان‌ها، سیستم‌های آبیاری متحرک و … رواج زیادی دارد.

قیمت روز لوله و اتصالات پلی اتیلن

اگر نگاهی به قیمت تجهیزات آبرسانی بیاندازید متوجه خواهید شد که قیمت لوله‌های پلی اتیلنی در مقایسه با محصولات مشابه دیگر، بسیار مناسب است. به جز لوله‌ها، بهای اتصالات آنها نیز مقرون به صرفه است. در واقع کیفیت اتصالات، تعیین کننده کیفیت و نحوه اتصال لوله‌های پلی اتیلن به هم است. به همین دلیل نیز این قطعات نیز با استفاده از استانداردهای مشخصی تولید شده و دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

لوله‌های پلی اتیلن در برابر عوامل خورنده، ضربات فیزیکی، رسوب مواد و شکستگی مقاوم هستند. این تجهیزات دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده در برابر تنش‌های دمایی، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. اتصالات پلی اتیلن نیز مقاوم به خستگی بوده و با محیط زیست، سازگار هستند. این تجهیزات در برابر حلال‌های آلی، مقاومت کرده و بدون ترانشه، نصب می‌شود. کیفیت این قطعات سبب شده تا لوله‌ها بعد از اتصال، دچار نشتی نشوند. با توجه به کیفیتی که این محصولات دارند می‌توانید تا 50 سال، از طول عمر آنها اطمینان داشته باشید.

لیست اتصالات پلی اتیلن

در این لیست با انواع مختلفی از این محصولات مواجه هستیم. از جمله آنها می‌توان به اتصالات پلی اتیلن مایتری، تزریقی، جوشی، پیچ، الکتروفیوژن، فاضلاب شهری و اتصالات دوجداره کاروگیت اشاره کرد. هر کدام از این اتصالات با توجه به نوع لوله پلی اتیلن، کاربرد داشته و کیفیت سیستم آبرسانی را ارتقا می‌دهند. این لوله و اتصالات دارای قیمت‌های مختلفی هستند که با نوع آنها، ابعاد و ضخامت این محصولات، ارتباط دارد. به منظور خرید مقرون به صرفه این تجهیزات، حتماً قیمت روز آنها را بررسی کرده و سپس از مراکز معتبر، اقدام به خرید کنید.

فروشگاه لوله و اتصالات پلی اتیلن

در فروشگاه‌های ارائه کننده تجهیزات آبرسانی انواع لوله و اتصالات آبرسانی پلی اتیلن به مشتریان ارائه می‌شود؛ اما توجه داشته باشید که این محصولات دارای کیفیت خوبی بوده و اصل باشند. به این منظور حتماً این تجهیزات را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. برای اطمینان بیشتر و مشاهده محصولات متنوع از برندهای مختلف، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین این محصولات مراجعه کنید. در این سایت‌ها، انواع لوله و اتصالات آبرسانی به فروش می‌رسد. فروشگاه ساختمان من یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن است. این فروشگاه به منظور رفاه حال مشتریان خود، انواع این لوله و تجهیزات را از برندهای معتبر به مشتریان ارائه می‌کند. شما می‌توانید وارد این سایت شده و تمامی محصولات را به همراه مشخصات ظاهری و فنی آنها، مشاهده کنید. با بررسی و مقایسه این محصولات می‌توانید تجهیزاتی کارآمد را انتخاب و خریداری کنید. در این فروشگاه، قیمت‌ها به صورت منصفانه تعیین شده‌اند. در صورت خرید از این سایت، محصولات در بسته بندی برندهای تولید کننده به همراه کارت ضمانت و خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهند شد.

با خرید از فروشگاه آنلاین ساختمان من می‌توانید خرید راحت و سریع را تجربه کنید.

 

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من