جستجو کردن

لوله درزدار گازی سپنتا

شرکت سپنتا یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور در زمینه تولید انواع لوله‌های فولادی و پروفیل کشور می‌باشد. این مجموعه در ۶۰ سال فعالیت خود با تلاش و کوشش فراواران توانسته است از سد بسیاری از مشکلات مربوط به تحریم بگذرد و همیشه با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نام خود را در بالاترین سطوح تولیدکنندگان ایرانی حفظ کند. لوله درزدار گازی سپنتا از مطرح ترین محصولات این مجموعه است که با تکیه بر دانش مهندسان ایرانی و استفاده از تکنولوژی ماشین آلات صنعتی طراحی و تولید شده است. در این مطلب به معرفی این محصول و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید لوله درزدار گازی سپنتا

همانطور که در قسمت قبل گفته شد لوله درزدار گازی سپنتا از جنس فولاد ساخته می‌شود و در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی کاربرد فراوانی دارد. در کشور ایران تنها چند کارخانه این محصول را تولید می‌کنند و بهترین محصولات کارخانجات سپنتا و سپاهان تمام بازارهای کشور را تحت پوشش قرار می‌دهند. این محصول سبک با استانداردهای DIN 2440 ساخته می‌شود. برای تولید این لوله ابتدا ورقه‌های فلزی توسط گرماکاری حالت داده می‌شوند و سپس با استفاده از روش‌های جوشکاری درزدار و یا مانیسمان جوش داده می‌شوند که درزدار برای سایزهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این نوع لوله درزجوش و یا جوشی نیز گفته می‌شود.

 برای اینکه این لوله ها قابل استفاده برای سیستم آبرسانی باشد داخل آن را با استفاده از فلز روی می‌پوشانند و در این حالت تبدیل به لوله‌های گالوانیزه می‌شود و دیگر دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهد شد. برای تولید این محصول از درز جوش استفاده می‌شود و همین امر باعث کاهش چشمگیر قیمت آن خواهد بود. قیمت لوله درزدار گازی سپنتا با توجه به تنوع محصول و سایزبندی آن متفاوت است و در بازار با قیمتهای مختلفی روبرو خواهید شد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول موثر است از جمله: وزن، جنس، ضخامت و ابعاد لوله.

کاربرد لوله جوشی سپنتا

لوله جوشی درزدار گازی سپنتا که به نام لوله سیاه درزدار نیز شناخته می‌شود کاربردهای گوناکونی دارد. در صنعت انتقال روغن، گاز، آب و نفت از یک منطقه به مناطق دیگر از این نوع لوله استفاده می‌شود. همچنین برای خطوط انتقال شوفاژ، گاز خانگی و آب آشامیدنی در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات معمولا به عنوان اتصالات درزدار برای سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت لوله سیاه درزدار گازی سپنتا

در صورتی که قصد خرید لوله درزدار گازی سپنتا را دارید می‌ توانید تمامی‌محصولات این برند را در سایت ساختمان من مشاهده کنید. این سایت محصولات سپنتا را با مناسب ترین قیمت به فروش می‌رساند و تمامی‌محصولات ارائه شده دارای برگه گارانتی می‌باشند تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید و تنها ظرف مدت یک الی دو روز کالای مورد نظر به دستتان خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت‌ها و ثبت فاکتور می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله درزدار گازی سپنتا
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من