جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات فاضلابی » پوشفیت » لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار

لوله‌کشی و اتصالات در صنایع ساختمان‌سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین علت برندهای مختلفی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند. لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار یکی از محصولات با کیفیت ایرانی است که در گروه کارخانه‌های نیک بسپار یزد تولید می‌شود. این شرکت یکی از مطرح‌ترین و معتبرترین برندهای تولید لوله و اتصالات در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ به طور رسمی آغاز کرد. این برند با تولید و عرضه محصولات با کیفیت، خیلی زود توانست جایگاه خود را در میان تولیدکنندگان دیگر پیدا کند. به لطف تلاش مدیران و مهندسان گروه نیک بسپار، لوله‌های تلفیقی ۷ لایه برای اولین بار در جهان و به منظور لوله‌کشی آب گرم و سرد و سیستم‌های آنتی باکتریال و گرمایشی تولید شدند.

نیک بسپار برای تولید محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت و نیروی متخصص و کارکشته و ماشین‌آلات با برترین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. شعار برند نیک بسپار ایجاد تحول عظیم در صنایع لوله‌کشی و فاضلاب است و کیفیت محصولات به حدی است که با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ موفق به تولید لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار شد که در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می‌شوید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پوشفیت فاضلابی چیست و چه کاربردی دارد؟

پوشفیت فاضلابی نوعی لوله است که در آن سوکت‌ها، لوله‌ها و اتصالات در یک سو قرار می‌گیرند و از یک حلقه آب‌بندی برای ساخت آن استفاده شده است. قسمت انتهایی و بدون سوکت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار به راحتی می‌تواند وارد لوله بعدی شده و با کمی فشار به آن متصل شود. به دلیل حالتی که لوله‌ها به یکدیگر وصل می‌شوند، به این محصول پوشفیت گفته می‌شود. با توجه به رینگ‌های مخصوصی که روی این محصول تعبیه شده، هیچ نیازی به چسب و حرارت دادن به لوله‌ها برای اتصال به یکدیگر نیست و در نتیجه سرعت نصب سریع‌تر است و لوله‌ها به آسانی به یکدیگر متصل می‌شوند.

در گذشته از لوله‌های فلزی برای سیستم‌های آب و فاضلاب ساختمان‌ها استفاده می‌شد. اما با پیشرفت تکنولوژی این لوله‌ها، جای لوله‌های فلزی قدیمی را پر کردند. لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار از جنس پروپیلن با کیفیت ساخته می‌شوند که از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی‌شوند. به همین خاطر این محصول در توزیع یا تغییر جریان سیستم‌های فاضلاب استفاده می‌شود. این لوله‌ها باید در ابعاد مناسب استفاده شود و با  زاویه مناسب نصب شود تا جریان سریع‌تر و مناسب‌تر حرکت کند. چرا که داخل فاضلاب ممکن است مواد جامدی باشد که راه جریان را ببندد.

ویژگی‌های لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار نیاز به هرگونه وسیله اضافی برای ایجاد اتصال را از بین می‌برد. این محصول از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است. لوله‌های پوشفیت مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و شیمیایی از خود نشان می‌دهند و به همین خاطر نیز بیشتر در صنایع آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات بهترین جایگزین برای لوله‌های فلزی هستند. چرا که این لوله‌ها پس از مدتی در برابر برخورد با آب و مواد شیمیایی مقاومت خود را از دست می‌دهند و دچار پوسیدگی و خوردگی می‌شوند.

همان‌طور که در قسمت قبل به این موضوع اشاره شد، لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار به سادگی نصب می‌شوند و به  همین خاطر در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود. این محصول در ابعاد و قطرهای مختلفی تولید می‌شوند و تنوع محصول باعث شده که به خوبی از آن استقبال شود. در برابر آتش‌سوزی و حوادث غیرمترقبه از ایمنی بالایی برخوردار است. نیاز به نگهداری و مراقب ندارد و از دوام بالایی برخوردار است. ضریب انبساط بالایی دارد و در برابر حرارت بالا و سرمای شدید مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهد.

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار به عوامل مختلفی از جمله قطر لوله، طول و نوع آن بستگی دارد. لوله‌های پوشفیت در انواع معمولی و بدون صدا تولید می‌شوند که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارند. فروشگاه ساختمان من ارائه دهنده انواع لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت به صورت عمده و جزئی می‌باشد. تمامی محصولات فروشگاه با کیفیت بالا ارائه می‌شوند و مشتریان می‌توانند این محصولات را بی واسطه و با قیمت مناسب از این فروشگاه خریداری نمایند.

برای خرید لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار می‌توانید وارد صفحه محصولات شده و هر محصول را به همراه ویژگی‌ها، ابعاد و قیمت مشاهده نمایید و سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. مشتریان تهرانی یک روز و شهرستان دو روز بعد می‌توانند سفارش خود را تحویل بگیرند. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در خصوص ویژگی‌های محصول و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیک بسپار
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من