جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات فاضلابی » لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران یکی از محصولاتی است که به دلیل کیفیت بالای ساخت در صنایع ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول تولید برند پلیران است. این برند فعالیت خود را در سال ۱۳۵۲ و با هدف ایجاد تحول در صنایع پلیمری و گسترش آن به تولیدات ساختمانی و کشاورزی فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با گذشت حدود ۵۰ سال از عمر این شرکت، با چهار واحد تولیدی در منطقه جاجرود تهران به عنوان معتبرترین و بزرگترین تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمر در کشور شناخته می‌شود. این برند در بزرگ‌ترین پروژه‌های ساختمانی کشوری حضور پررنگ داشته و با تعهد به نوآوری و کیفیت به یک نام اطمینان‌بخش در این عرصه تبدیل شده است.

برند پلیران همگام با تکنولوژی روز دنیا، در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود در زمینه تولید لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران را آغاز نمود و برای اولین بار فناوری ساخت این محصول را وارد کشور کرد. سیستم‌های آب و فاضلاب پوشفیت پلیران در حال حاضر در سه نوع سایلنت ۱۰، خوداطفاء و جنرال سایلنت بر اساس استانداردهای بین‌المللی و ملی ساخته تولید می‌شود. برای آشنایی با محصولات پوشفیت پلیران و معرفی ویژگی‌ها و مزایای آن در ادامه با ما همراه باشید.

 لوله و اتصالات پوشفیت پلیران و کابرد آن

این محصولات از پلی‌پروپیلن ساخته می‌شود که نسبت به دیگر سازه‌های پلیمری از مقاومت بالاتری نسبت به شکنندگی و ضربه برخوردار است. در یک طرف این محصول سوکتی قرار گرفته که داخل آن یک حلقه آب‌بندی تعبیه شده است. محصولات پوشفیت در صنایع خط لوله آب و فاضلاب و صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های پوشفیت از سمتی که سوکت ندارد به راحتی به قطعات دیگر متصل می‌شود و همین نوع نصب و راه اندازه باعث نام‌گذاری این محصولات شده است. لوله‌های پوشفیت برای اولین بار توسط یک مهندس انگلیسی ساخته شد و با توجه به مزایای آن به سرعت به بازار جهانی راه یافت.

ویژگی‌ها و مزایای لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران با ویژگی‌ها و مزایای خود مورد توجه بسیاری از کارشناسان صنایع ساختمان‌سازی قرار گرفته است. از مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولات پلیران در برابر خوردگی، شکستگی و ضربه از مقاومت بالایی برخوردارند.
  • لوله‌های پوشفیت قادرند در برابر حرارت بالا و سرمای شدید مقاومت بالایی از خود نشان دهند و از آنجا که لوله‌های فاضلابی به صورت مخفی نصب می‌شوند، این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی باشد.
  • این اتصالات هزینه نصب و نگهداری آن‌چنانی ندارند و تنها با یک فشار کوچک می‌توانید دو قطعه را به یکدیگر متصل کنید.
  • قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران نسبت به محصولات مشابه پلیمری مناسب‌تر و در عین حال کیفیت بالاتری دارد.
  • به دلیل سوکتی که روی این اتصالات تعبیه شده است، محصول از آب‌بندی مناسبی برخوردار است و احتمال نشتی در آن صفر است.
  • این لوله‌ها و اتصالات برای متصل شدن به یکدیگر نیاز به هیچ‌گونه چسب، حرارت و یا جوشکاری ندارند و به راحتی به یکدیگر متصل می‌شوند و نیاز نیست برای نصب آن‌ها مجبور به پرداخت هزینه شوید.
  • لوله پوشفیت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است و دچار خوردگی و پوسیدگی نمی‌شود.

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران بر اساس نوع مواد سازنده، قطر لوله، طول و نوع آن تعیین می‌شود. فروشگاه ساختمان من ارائه‌دهنده انواع اتصالات پلیمری پلیران در سایزها و ابعاد متنوع می‌باشد و محصولات را می‌توانید با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه و با بالاترین کیفیت از این فروشگاه خریداری نمایید. تمام محصولات به همراه برگه ضمانت کالا ارائه می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. برای ثبت سفارش می‌توانید وارد صفحه لوله و اتصالات پوشفیت در سایت فروشگاه شوید. محصول مورد نظر را به همراه قیمت و سایز مشاهده نمایید و در نهایت محصول را سفارش دهید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان فروشگاه تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت پلیران
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من