جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله های جوشی » اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن

اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن

یکی از اتصالاتی که در صنایع مختلفی کاربرد فراوانی دارد، اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن است. اما پیش از معرفی این محصول و کابردهای آن با اتصالات بنکن آشنا خواهید شد. این محصولات در ابتدای امر در کشور ژاپن تولید می‌شدند. اتصالات برای وصل کردن لوله‌ها  استفاده می‌شوند که با توجه به نوع آلیاژی که برای ساخت آن استفاده شده است، مدل لبه‌ها و نوع اتصال تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از این دسته‌ها  که کابرد فراوانی نیز در لوله‌کشی دارد اتصالات بنکن است. برای ساخت این نوع اتصالات از آلیاژ کربن استیل استفاده می‌شود و در ساخت آن‌ها  هیچگونه درز جوشی دیده نمی‌شود که در اصطلاح به این مدل مانیسمان گفته می‌شود.

برای ساخت اتصالات بنکن از استاندارد آلیاژی ASTM A234 WPB استفاده می‌شود که مربوط به ساخت آلیاژ کربن استیل است که برای اتصال انواع لوله گزینه مناسبی است. این محصولات از نظر ابعادی تحت لیسانس ASME B16.9 ساخته می‌شوند. اتصالات بنکن در سه رده ۴۰ ، STD و رده SGP  تولید می‌شوند. رده ۴۰ در سایزهای ۱/۲ تا ۲۴ اینچ تولید می‌شوند.

روش ساخت اتصالات مانیسمان رده ۴۰ بنکن

اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن با کیفیت و استحکام بالا طراحی و تولید می‌شوند و به همین خاطر نیز انتخاب مناسبی برای دما و فشارهای بالا است. در صنعت پتروشیمی، نفت و گاز و سیستم‌ها ی بخار، لوله کشی منازل و لوله کشی موتورخانه می‌توان هریک از این محصولات را بسته به نیاز انتخاب کرد. به دلیل اینکه این محصول بدون درز ساخته می‌شود احتمال اینکه در سیستم لوله کشی مشکلی ایجاد شود بسیار کم است. مدل لبه‌ها ی ابتدا و انتهای این اتصالات به صورت BEVELING است که با استفاده از مدل جوشکاری BUTTWELD ساخته می‌شوند. هنگامی‌ که این اتصالات در کنار لوله‌ها ی مانیسمان قرار می‌گیرند شکل V به خود می‌گیرند که در واقع این ناحیه برای جوشکاری است.

قیمت اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن نسبت به اتصالات دیگر بسیار مناسب است و به همین خاطر نیز از محبوبیت فراوانی در صنعت لوله کشی برخوردار است. این محصول به دلیل اینکه از بیرون و داخل با رنگ مشکی کاملا پوشش داده شده است دچار خوردگی نمی‌شود. از این محصول برای متصل کردن قطعات و لوله‌های فلزی استفاده می‌شود.

مشخصات اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن

در صورتی که در یک پروژه صنعتی و یا ساختمانی از لوله رده ۴۰ مانیسمان استفاده شود برای اتصالات نیز باید از رده ۴۰ استفاده شود تا ضخامت آن‌ها برای جوشکاری یکسان باشد. انواع خرید اتصالات مانیسمان رده ۴۰ بنکن:

  • تبدیل بنکن: برای ایجاد تغییر در سایز لوله‌ها و اتصالات استفاده می‌شود. دارای دو مدل هم مرکز و غیر هم مرکز می‌باشد.
  • سه راهی بنکن: برای انشعاب گرفتن از یک و یا چند خط لوله استفاده می‌شود. دارای دو نوع سه راهی مساوی و سه راهی تبدیلی می‌باشد.
  • کپ بنکن: این محصول برای کور کردن و بستن انتهای لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن

برای خرید اتصالات بدون درز رده ۴۰ بنکن با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانید به فروشگاه ساختمان من مراجعه کنید. تمامی ‌محصولات با برگه ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند تا خیالتان از بابت خرید راحت باشد. برای اطلاع از قیمت‌ها، ثبت فاکتور و خرید محصول می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من