جستجو کردن

اتصالات گالوانیزه جورج فیشر GF

GF FIT یک شرکت بزرگ سوئیسی است که شامل سه گروه بزرگ تولیدکننده قطعات ماشین‌آلات، قطعات سیستم‌ها ی لوله کشی و قطعات خودرو می‌باشد. شرکت جورج فیشر از معروف ترین و معتبرترین تولیدکنندگان اتصالات لوله کشی است که بیش از یک و نیم قرن است که در این زمینه فعالیت دارد. در این مطلب قصد داریم اتصالات گالوانیزه جورج فیشر GF را به شما معرفی کنیم. این محصولات با بالاترین استانداردهای کیفیت طراحی و تولید می‌شوند و در صنایع مختلفی از جمله لوله‌کشی منازل و صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اتصالات دنده ای جورج فیشر GF به صورت دنده ای و در دو رنگ سفید و سیاه تولید می‌شوند و در بازار قطعات لوله کشی با لوگوی +GF به فروش می‌رسند. این محصولات تحت استاندارد EN 10242 اروپا تولید می‌شوند که در بسیاری از کشورها و از جمله ایران کاملا معتبر و شناخته شده است. برند جورج فیشر محصولات خود را تحت نظر استانداردهای SN EN 10242، ONORM EN 10242، DIN EN 10242 و BS EN 10242 تولید می‌نماید.

فروش اتصالات جورج فیشر GF در ایران

محصولات جورج فیشر تنها چند سال است که وارد بازارهای ایران شده است و فروشگاه‌های معتبر اندکی در ایران فعالیت دارند که این محصول را به فروش می‌رسانند. این محصولات به دلیل کیفیت بالا توانستند رقیب خوبی برای محصولات برزیلی و اتصالات گالوانیزه مک باشند. قیمت اتصالات گالوانیزه جورج فیشر GF در عین مقاومت بالا نسبت به دو رقیب دیگر بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

ویژگی‌های اتصالات گالوانیزه جورج فیشر GF

این برند مطرح برای تولید اتصالات جورج فیشر GF از بهترین مواد اولیه و برترین تکنولوژی ماشین‌آلات روز دنیا استفاده نموده است. تمامی ‌محصولات دارای گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش در سراسر جهان می‌باشند تا مشتری با خیال راحت خرید کند. هزینه نصب و نگهداری بسیار مناسبی دارد. طول عمر بالا و کیفیت و ماندگاری از بارزترین ویژگی‌های این محصولات می‌باشد. مقاومت بالایی در برابر گرما و فشار از خود نشان می‌دهند. این محصولات تا دمای ۱۲۵ درجه سانتی‌گراد فشار ۲۵ بار را تحمل می‌کنند و تا دمای ۳۰۰ درجه میزان ۲۰ بار فشار را تحمل می‌کنند. همچنین این محصولات قادر به تحمل سرما تا منفی ۵۰ درجه زیر صفر می‌باشند.

برای ساخت اتصالات مهره ای جورج فیشر GF از روش گالوانیزه گرم استفاده می‌شود. در این روش ابتدا آهن و یا فولاد را گرم می‌کنند و آن را با موادی به نام فلاکس آغشته می‌کنند. سپس آن را داخل کوره حرارت داده و داخل فلز روی مذاب فرو می‌برند.

خرید اتصالات گالوانیزه جورج فیشر GF

در صنعت تاسیسات و ساختمان کیفیت اتصالات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همانطور که در قسمت‌های قبل گفته شد اتصالات جورج فیشر کیفیت بسیار بالایی دارند و در بازار نامی‌شناخته شده محسوب می‌شوند. اما باید از فروشگاهی خرید کنید که تمامی‌ محصولات آن دارای برگه ضمانت اصالت کالا باشند. امکان خرید اتصالات جورج فیشر GF اصل با قیمت مناسب از فروشگاه ساختمان من فراهم شده است. برای خرید محصولات و ثبت فاکتور می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید. تنها ظرف مدت زمان یک الی دو روز محصول به دستتان خواهد رسید.

اطلاعات بیشتر درباره : اتصالات گالوانیزه جورج فیشر GF
0 0 رای ها
امتیازدهی

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من