جستجو کردن

اتصالات گالوانیزه چینی

اتصالات گالوانیزه جزو تاسیساتی هستند که به دلیل ویژگی‌هایشان در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند. اتصالات گالوانیزه چینی نیز از همین دست هستند که به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که دارند در بسیاری از کشورهای جهان و به خصوص ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته کشورهای مختلفی از جمله چین، برزیل و ایران این محصول را با کیفیت بالا تولید می‌کنند. با ما همراه باشید تا با این محصول، ویژگی‌ها و کابردهایش بیشتر آشنا شوید.

روش ساخت اتصالات گالوانیزه چینی

روش ساخت اتصالات گالوانیزه چینی به این صورت است که ابتدا فولاد نرم را که به صورت درزدار و یا بدون درز ساخته شده است را داخل فلز روی مذاب قرار می‌دهند که بدون هیچ گونه ناخالصی است. سپس آن را از مواد مذاب خارج کرده و سرد می‌کنند تا مواد به خوبی به فولاد بچسبند. پس از اینکه از پوشش کامل فلز روی بر روی فولاد اطمینان حاصل شد، اتصالات را رزوه کرده و آماده استفاده می‌کنند. عملیات گالوانیزه کردن به این دلیل انجام می‌شود که طول عمر اتصالات افزایش پیدا کند و تا مدت‌های طولانی دچار خوردگی و پوسیدگی نشود و به دلیل همین مقاومت بالا این محصول در صنایع مواد شیمیایی و نفت و گاز، لوله‌کشی و برق‌های فشار قوی مصارف بسیار زیادی دارد.

اتصالات گالوانیزه به دو روش آبکاری گرم و سرد و به رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌شود و همین امر نیز باعث ایجاد تفاوت قیمت اتصالات گالوانیزه چینی شده است. این محصولات از نوع گالوانیزه سفید هستند. روش گالوانیزه گرم بیشتر برای اتصالاتی که در دکل‌های برق کابرد دارند استفاده می‌شود و روش گالوانیزه سرد برای اتصالات کوچک همچون پیچ و مهره و لوله‌های آب به منظور افزایش مقاومت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش گالوانیزه کردن کاربرد بیشتری دارد.

ویژگی‌ها و مزایای اتصالات سفید چینی

اتصالات چینی گالوانیزه بیش از نیم قرن است که در بازار ایران خرید و فروش می‌شود و به دلیل کیفیت و استحکام بالا در صنایع گوناگونی استفاده می‌شود. این محصول در صنایع پتروشیمی، سیستم‌های تصفیه خانه، سیستم‌های مخابراتی، سازه‌های فلزی، سیستم‌های گلخانه‌ای و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • قیمت و هزینه نصب و خرید اتصالات دنده ای چینی مناسب است.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • برای کنترل و بازبینی نیاز به هیچ وسیله اضافی ندارد و تنها از طریق چشمی ‌قابل کنترل است.
  • در برابر فشار مقاومت بالایی دارد.
  • هزینه تعمیر و نگهداری آن ارزان است.
  • در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • در برابر آتش‌سوزی مقاوم است.
  • در برابر حرارت و گرمای شدید دچار انبساط طولی نمی‌شود و در این مواقع تقریبا طول آن ثابت می‌ماند.
  • در برابر حرارت بالا و سرمای شدید مقاومت بالایی دارد.
  • برای نصب و راه‌اندازی نیاز به هیچگونه آماده‌سازی سطوح و رنگ کردن لوله نیست.
  • به دلیل گالوانیزه بودن  و ویژگی‌های پوششی کار شده بر روی آن به هیچ عنوان دچار پوسیدگی، ساییدگی و زنگ زدگی نمی‌شود.
  • پوششی که بر روی سطح اتصالات گالوانیزه قرار می‌گیرد آن را غیر قابل نفوذ کرده است و حتی ریزترین منافذ آن را پوشش می‌دهد و به همین خاطر هیچ گونه فرورفتگی بر روی این محصول نخواهید دید.

 

خرید اتصالات گالوانیزه چینی

برای اطمینان از اصالت اتصالات گالوانیزه باید آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. خرید اتصالات گالوانیزه چینی اصل با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه ساختمان من امکان‌پذیر است. برای اطلاع از قیمت‌ها و ثبت سفارش می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تنها ظرف مدت یک الی دو روز کاری کالای مورد نظر را دریافت خواهید نمود. تمامی ‌محصولات ارائه شده دارای برگه گارانتی و ضمانت اصالت کالا می‌باشند.

اطلاعات بیشتر درباره : اتصالات گالوانیزه چینی
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من