جستجو کردن
به نظر می رسد ما نمی توانیم آنچه را که شما به دنبال آن هستید پیدا کنیم.

توضیحات دسته بندی: شیر پروانه ای گیربکسی

شیر پروانه ای نوعی شیر صنعتی است که برای باز و بسته کردن جریان در خط لوله‌های انتقال سیالات و پالایشگاه‌ها مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. شیر پروانه ای فلنج دار از این دسته است که در دو طرف آن دو سوراخ به صورت گوشواره تعبیه شده است که حالتی شبیه به فلنج دارد. این دو سوراخ محل عبور پیچ هستند که برای تثبیت شیر روی خط لوله مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. شیر پروانه ای گیربکسی چدنی به راحتی به اندازه ۹۰ درجه چرخش دارد و اجازه ‌می‌دهد سیالات از خط لوله عبور کنند. قیمت شیر پروانه ای فلنج دار به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این عوامل و نحوه خرید شیرهای پروانه ای گیربکسی بیشتر آشنا شوید.

قیمت شیر پروانه ای گیربکسی

شیر پروانه ای گیربکس دار روی سایز ۸ تا ۸۸ اینچ به عنوان پرمصرف‌ترین عملگر نصب ‌می‌شود. قیمت شیر پروانه ای گیربکس دار و انواع مختلف شیر به عواملی از جمله سایز و ابعاد، میزان تحمل فشار، مواد سازنده، کشور سازنده و عواملی از این دست بستگی دارد. شیر پروانه ای ویفری گیربکسی از یک بدنه باریک و بسیار سبک تشکیل شده است که در بالای آن دو سوراخ و در پایین آن نیز دو سوراخ برای اتصال به بدنه استفاده شده است که برای محکم کاری آن از ۲ پیچ در بالا و ۲ پیچ در پایین استفاده ‌می‌شود. این شیرها از آنجا که وزن کمتری نسبت به محصولات مشابه خود دارند قیمت مناسب‌تری دارند و با توجه به مدل آن دماهای مختلف از -۴۰ تا +۶۰۰ را می‌توانند تحمل کنند.

فروشگاه ساختمان من انواع این محصولات از بهترین برندهای ایران و جهان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش ‌می‌رساند. تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش نزد مشتریان ارائه ‌می‌شوند. برای خرید شیر پروانه ای گیربکس دار ‌می‌توانید با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید.

کاربرد شیر پروانه ای فلنج دار گیربکسی   

شیر پروانه ای گیربکسی فلنجی از ویژگی‌هایی از قبیل مناسب بودن شکل و فرم پروانه آن، آب‌بندی محکم در دو طرف، امکان تعویض و تنظیم لاستیک مورد استفاده برای آب‌بندی بدون اینکه شیر بسته شود برخوردار است. به همین خاطر برای قطع و وصل جریان سیالاتی همچون گاز، آب خام، آب آشامیدنی و هوا تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند.

مزایای شیر پروانه ای گیربکسی

شیر پروانه ای فلنج دار گیربکسی قیمت مناسبی دارند و به همین خاطر در صنایع و پروژه‌های صنعتی بسیار مقرون به صرفه هستند. وزن آن‌ها سبک است. جا به جایی آن راحت و ساده است. مقاومت و طول عمر بالایی دارند و قابل تعمیر هستند. از آنجا که این محصول برای گیر انداختن سیال هیچ محفظه خاصی ندارد به همین خاطر در برابر خوردگی بسیار مقاوم است.

اجزای شیر پروانه ای گیربکس دار     

شیر پروانه ای فلنج دار از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • بدنه که از جنس‌های مختلفی از جمله چدن، استیل، فولاد، برنز و استیل ساخته شده است که هریک قدرت تحمل متفاوتی در برابر فشار و دما دارند.
  • دیسک که این قطعه نیز از جنس‌های چدن، استیل، فولاد، برنز و استیل ساخته شده است.
  • لاستیک مورد استفاده برای آب‌بندی
  • گیربکس که خود در دو مدل پیچی و حلزونی تولید ‌می‌شود.
  • عملگر دستی
  • شفت که به صورت چهارگوش و یا دایره‌ای تولید ‌می‌شود.
  • سیت

مشخصات فنی شیر پروانه ای فلنج دار      

شیر پروانه ای فلنج دار قادر به تحمل  bar۱۶ است. در اندازه‌های ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلی‌متر تولید ‌می‌شود. این محصول زیر نظر استاندارد EN593 طراحی و تولید ‌می‌شود. برای جلوگیری از خوردگی توسط سیالات از پوشش ضد خوردگی رزین اپوکسی آبی رنگ و با ضخامت ۱۵۰ میکرو متر استفاده ‌می‌شود.

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من