جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله های جوشی » لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰

لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰

یکی از انواع لوله‌هایی که در صنایع مختلف کاربرد دارد، لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ است. این نوع از لوله‌ها به روش جوشی و بدون درز تولید می‌شود که مزایای زیادی نیز برای کاربران به همراه دارد. علت نامگذاری این لوله‌های به نام مانیسمان، نام تولیدکنندگان این لوله‌ها است. از نظر ظاهری در جدار لوله‌های جوشی بدون درز، هیچ گونه درزی وجود ندارد و در نتیجه خطر ترک خوردگی در آن‌ها به مراتب خیلی کمتر از لوله‌های درزدار است. به همین علت ضریب ایمنی و استحکام بالایی نیز در برابر فشار و ضربه دارند.

منظور از لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ چیست؟

منظور از رده، ضخامت لوله‌ای است که مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. این پارامتر بر اساس میزان فشاری است که لوله تحمل ‌می‌نماید. لوله‌های مانیسمان در رده‌ها و سایزهای مختلف و برای کاربردهای متفاوت تولید ‌می‌شوند که یکی از آن‌ها رده ۲۰ است. رده ۲۰ یکی از نازک‌ترین نمونه‌های این نوع از لوله‌ها به شمار ‌می‌رود. در نتیجه وزن سبکی نیز دارد و بیشتر کاربرد آن در سیستم لوله کشی گاز ساختمان ‌می‌باشد. غیر از وزن سبک، این محصول دارای ویژگی‌های زیر نیز ‌می‌باشد:

  • مقاومت در برابر زمین لرزه
  • مقاومت در برابر شکستن و ترک خوردن
  • ممکن است این لوله‌ها در اثر فشار و یا ضربه خم بشوند، ولی احتمال شکستن در آن‌ها خیلی پایین است.
  • مقاومت بالا در برابر مواردی مانند نشت ساختمان

استفاده از این نوع لوله‌ها به صورت توکار بوده و در مواردی که نیاز به لوله‌های بسیار مقاوم و در عین حال سبک و کم وزن ‌می‌باشد، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار ‌می‌رود.

مزایای استفاده از لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰

همانطور که در بالا اشاره شد، لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ دارای مزایای زیادی نسبت به لوله‌های درزدار ‌می‌باشد که در این قسمت به مهم‌ترین آن‌ها اشاره ‌می‌کنیم:

  • مقاومت بالای لوله‌های بدون درز در مقابل لوله‌های درزدار
  • لوله‌های جوشی بدون درز به دلیل اینکه از روش جوشی برای اتصال لوله‌ها استفاده شده است و هیچگونه حفره و درزی روی لوله وجود ندارد، بسیار مقاوم ‌می‌باشند. به همین دلیل به راحتی نمی‌شکند و نیز ترک بر نمی‌دارد.
  • طول عمر بالای لوله‌های بدون درز
  • لوله‌های جوشی بدون درز مانیسمان چون طول عمر بالایی دارند، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر ‌می‌باشند. هرچند از نظر قیمت نسبت به لوله‌های درزدار مشابه، گران‌تر هستند.
  • وزن پایین تر و انتقال راحت تر
  • لوله‌های مانیسمان بخصوص رده ۲۰ از وزن بسیار ک‌می‌برخوردار هستند. در نتیجه انتقال و جابجایی آن‌ها راحت تر بوده و از نظر کاری با این لوله‌ها دچار مشکل نخواهید شد.
  • سازگاری با هر نوع اقلیم و اب و هوا

این لوله‌ها مقاومت بالایی در هر گونه شرایط آب و هوایی از خود نشان ‌می‌دهند. این نوع از لوله‌ها در شرایط آب و هوایی بسیار گرم، بسیار سرد و نیز مرطوب مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند. به همین دلیل در صنایع مختلفی مانند نفت، گاز رسانی، پتروشیمی، کشتی سازی و همچنین انتقال سیالات و مایعات با فشارهای بالا و … کاربرد دارند.

قیمت لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰

لوله‌ها نیز مانند سایر اقلام در بازار با توجه به شرایط، نوسان قیمت دارند. ولی عواملی هستند که تعیین کننده این قیمت ‌می‌باشند. یکی از مهم ترین عوامل، کیفیت لوله‌ها ‌می‌باشد. متراژ لوله‌ها، ضخامت و رده آن‌ها نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار هستند. زیرا این نوع لوله‌ها دارای متراژ‌های مختلف و رده‌های متفاوت هستند که تعیین کننده ضخامت جداره‌های لوله است. اگر لوله‌ها از برندهای خارجی انتخاب شده باشد، باید نرخ ارز و هزینه گمرک را نیز به این لیست عوامل اضافه کنید. برخی از برندهای داخلی و خارجی، قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر نمونه‌های مشابه دارند. ولی با خرید از سایت  ساختمان من ‌ می‌توانید به کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده اطمینان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من