جستجو کردن

لوله درزدار شوفاژی آریاوا

لوله شوفاژی یکی از انواع لوله‌های کاربردی در ساختمان‌هایی است که دارای سیستم گرمایشی شوفاژ هستند. لوله‌های شوفاژی وظیفه انتقال آب جوش از موتورخانه به طبقات ساختمان و نیز بازگرداندن آب از این طبقات به سمت موتورخانه را بر عهده دارند. به این ترتیب تبادل گرما در داخل ساختمان انجام می‌شود. یکی از انواع لوله‌ها که به این منظور به کار برده ‌می‌شود، لوله درزدار شوفاژی آریاوا ‌می‌باشد. لوله‌های درزدار از جنس آهن و فولاد و به روش جوش القایی ساخته شده و  برای صنایع مختلف پتروشیمی، کشاورزی، گاز رسانی و … کاربرد دارند. رنگ این لوله‌ها سیاه بوده و در سایزها و وزن‌های مختلف بنا به نیاز مشتری در بازار عرضه ‌می‌شوند.

مزایای لوله درزدار شوفاژی آریاوا

یکی از انواع کاربرد لوله درزدار شوفاژی آریاوا ‌ برای گرمایش ساختمان‌ها است. این لوله‌ها به علت مزایایی که در این قسمت به آن‌ها اشاره ‌می‌کنیم، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. این مزایا عبارتند از:

  • جلوگیری از اتلاف حرارت

استفاده از این لوله‌ها در سیستم گرمایشی ساختمان باعث ‌می‌شود که انرژی گرمایی کمتری به هدر رود. در صورتی که در لوله‌های پلیمری این اتلاف انرژی و حرارت را داریم.

  • مقرون به صرفه بودن خرید لوله‌های درزدار شوفاژی

قیمت مناسب تر نسبت به سایر لوله‌ها یکی دیگر از این مزایا ‌می‌باشد.

  • مقاومت بالای لوله درزدار شوفاژی آریاوا

لوله‌های درزدار به دلیل داشتن جوش قوی تر نسبت به لوله‌های بدون درز، مقاومت بالایی دارند.

  • عدم وجود منفذ در داخل لوله

این لوله‌ها هیچ گونه درز و یا منفذی به بیرون ندارند. به همین دلیل هیچ آبی از خارج لوله‌ها به داخل وارد نمی‌شود. به همین دلیل همواره یک مقدار آب مشخص در داخل این نوع از لوله‌ها در جریان ‌می‌باشد.

قیمت لوله درزدار شوفاژی آریاوا

همانطور که گفتیم یکی از مزایای خرید لوله درزدار شوفاژی آریاوا ، قیمت مناسب آن‌ها ‌می‌باشد. ولی لازم است در زمان خرید لوله درزدار شوفاژی به ضخامت و وزن لوله‌ها دقت کنید. زیرا وزن لوله‌ها تعیین کننده قیمت آن‌ها ‌می‌باشد. همچنین نوع سیستم لوله کشی ساختمان نیز باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد. اینکه لوله کشی ساختمان به صورت سنتی یا کلکتوری انجام شده است، باید مد نظر قرار گیرد. لوله کشی به روش کلکتوری به این صورت است که ابتدا باید آب خارج شده از موتورخانه یا پیکج  وارد کلکتور شود و سپس این دستگاه با استفاده از شیرهایی که به آن وصل شده است، آب را در سیستم ساختمان پخش کند. در هر صورت باید گفت قیمت این لوله‌ها متنوع بوده ولی در سایت ساختمان منمی‌توانید با بهترین کیفیت و کمترین قیمت نسبت به خرید آن با توجه به نیازی که دارید، اقدام نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله درزدار شوفاژی آریاوا
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من