جستجو کردن

لوله درزدار API سپاهان

لوله درزدار API سپاهان

با پیشرفت فناوری و تولید محصولات مدرن، تغییرات عمده‌ای در بخش‌های مختلف صنعت روی داده است. صنعت تولید لوله و اتصالات نیز از این تغییرات بی نصیب نمانده‌اند. برند سپاهان که یکی از شرکت‌های مهم و پیشرو در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات است، محصولات خود را مطابق آخرید فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز ساخته و کیفیت آنها را تا حد ممکن ارتقا داده است. لوله‌های api نمونه‌ای این تولیدات است که تغییرات بزرگی در سیستم‌های گازرسانی ایجاد کرده است. لوله گاز api سپاهان به دلیل ویژگی‌هایی که دارد امروزه بخش بزرگی از خطوط گازرسانی را به خود اختصاص داده است. این لوله‌ها با استفاده از متریال درجه یک تولید شده‌اند و می‌توانند بهترین گزینه برای انتقال گاز در مسیرهای مختلف باشد. این لوله‌ها از فولاد api ساخته شده‌اند و به همین دلیل نیز دارای مقاومت و طول عمر بالایی می‌باشند. شاید به هنگام خرید لوله جوشی درزدار api سپاهان، نام‌هایی چون لوله سیاه درزدار را نیز بشنوید تعجب نکنید این لوله‌ها در اصل، از زیرمجموعه‌های لوله‌های فولادی هستند که در صنایع مختلفی به کار می‌روند.

شرکت سپاهان یکی از دو کارخانه‌ای است که در ایران در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارد. این لوله‌ها به دو زیر گروه api سپاهان و لوله‌های سنگین سپاهان تقسیم می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و به روش متفاوتی ساخته می‌شوند. به همین دلیل نیز قیمت لوله سیاه درزدار api سپاهان با نوع دیگر این لوله‌ها تفاوت دارد.

 

تصویر لوله درزدار API سپاهان

قیمت لوله درزدار api سپاهان

لوله‌های درزدار api با استفاده از ورق‌های فولادی تولید می‌شوند. در تولید آنها از روش جوشکاری ERW استفاده می‌شود که باعث شده تا ساخت این لوله‌ها با کیفیت بالایی همراه باشد. این لوله‌ها با دیگر انواع لوله‌های درزدار تفاوت‌هایی دارند که از جمله آنها می‌توان به وجود خط جوشکاری در آنها اشاره کرد. این لوله‌ها در مواردی به کار برده می‌شوند که دما و فشار سیال، در حد ثابت باقی می‌ماند. این محصولات در سایزها و با ضخامت‌های مختلفی تولید شده‌اند که هر کدام برای مواردی خاصی، کاربرد دارند. از این رو قیمت لوله سیاه api سپاهان در انواع مختلف باهم فرق خواهد داشت.

خرید لوله سیاه درزدار سپاهان

لوله‌ جوشی درزدار تولید شده در برند سپاهان در صنایع مختلفی دارای کاربرد می‌باشند. این محصولات در سیستم گازرسانی ساختمان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله‌ها در کارخانه، تحت آزمایش‌های کنترل کیفیت قرار گرفته و از نظر استانداردهای تعیین شده در حد ایده آل هستند. به همین دلیل امروزه اکثر پیمانکاران به منظور ارتقای کیفیت سیستم گازرسانی ساختمان‌ها از این لوله‌ها استفاده می‌کنند. در خرید لوله درزدار api سپاهان باید به ضخامت و سایز این لوله‌ها توجه کنید. علاوه بر آن باید دقت داشته باشید این لوله‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند؛ بنابراین باید مشخص کنید که برای کاربری مد نظر، کدام نوع از این محصولات مناسب هستند.

لوله سیاه درزدار با استفاده از اتصالات مخصوصی به هم وصل می‌شوند. این اتصالات با استفاده از ورق فلزی ساخته شده‌اند. برای تولید آنها از فرایندهایی نظیر جوشکاری و سخت کاری استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آنها را در پی دارد. با استفاده از این اتصالات، کیفیت آب بندی لوله کشی را می توان ارتقا داده و آنها را از خطر زنگ زدگی و خوردگی در امان نگه داشت.

مشخصات فنی لوله گازی api سپاهان

لوله گاز سپاهان یا لوله‌ api دارای یک سری مشخصات فنی مخصوصی است که باعث شده تا این محصول از دیگر انواع لوله و اتصالات شناخته شود. این لوله‌ها در شاخه‌هایی به طول ۶ متر، به بازار عرضه می‌شوند و دارای ضخامت‌های مختلفی هستند. برند سپاهان به منظور افزایش سطح کیفیت محصولات خود، آنها را با استفاده از ورق آهن Gr_BPSL2 تولید کرده است. از دیگر مشخصات فنی این محصولات می‌توان به ضخامت آنها اشاره کرد. ضخامت این لوله‌ها در انواع مختلف از ۳ میلی‌متر شروع شده و تا ۴.۵ میلی‌متر وجود دارد.

سایز این تجهیزات نیز مورد دیگری است که در مورد مشخصات فنی آنها می‌توان مورد بررسی قرار داد. لوله‌های درزدار api سپاهان در سایزهای مختلفی چون ۲/۱ اینچ تا ۸ اینچ تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که با توجه به نظر مهندس ناظر و پیمانکار و همچنین پروژه در حال راه اندازی، نوع لوله‌هایی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد مشخص می‌شود.

وزن لوله درزدار سپاهان

یکی از مهمترین ویژگی‌های لوله‌ درزدار سپاهان، وزن آنها است. در واقع این ویژگی تحت تأثیر ضخامت و سایز لوله‌ها قرار داشته و تعیین می‌کند که قیمت این تجهیزات چقدر باشد. لوله سیاه درزدار سپاهان بر اساس نوع آنها متغیر است. به عنوان مثال، لوله‌های درزدار api دارای رنج وزنی ۳۲/۵ تا ۷/۷ کیلوگرم می‌باشد؛ اما لوله‌های سیاه درزدار سنگین، وزنی در حدود ۳/۷ تا ۱۵۲ کیلوگرم دارند. در هنگام خرید این محصولات باید به نوع آنها دقت کرده و بر اساس وزنی که دارند، قیمت لوله گاز درزدار api سپاهان را محاسبه کرد. اگر به قیمت فروشگاهی که مراجعه کرده‌اید اعتماد ندارید، می‌توانید قیمت لحظه این محصولات را جویا شوید. بنابر تنش‌هایی که در بازار و قیمت ارز وجود دارد، قیمت این محصولات به صورت لحظه‌ای در حال تغییر است. از این رو بررسی این قیمت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا خریدی مطمئن انجام دهید. در ضمن توصیه می‌شود برای خرید این تجهیزات به فروشگاه‌های معتبری نظیر ساختمان من مراجعه کنید. این فروشگاه، عاملیت فروش این لوله و اتصالات با قیمت مناسب را دارد.

 

تصویر مشخصات فنی لوله درزدار API سپاهان

 

قیمت لوله گازی سپاهان

قیمت لوله API سپاهان با توجه به عدم ثبات قیمت دلار در بازار ایران و همچنین تلاطم موجود در بازار، به صورت تماس تلفنی و یا استفاده از آدرس تلگرام ما می باشد. لطفا برای اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید و یا در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

۰۹۱۲۷۶۹۳۲۹۹

۰۲۱۶۶۶۵۲۶۹۹
۰۲۱۶۶۶۵۲۸۷۹

 

[block id=”156″]

اطلاعات بیشتر درباره : لوله درزدار API سپاهان
0 0 رای ها
امتیازدهی

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من