جستجو کردن

لوله درزدار گازی سپاهان

کارخانه سپاهان جزو بهترین برندهای تولیدکننده لوله گازی در ایران است. یکی از مهمترین محصولات این برند، لوله درزدار گازی سپاهان می باشد. صفحات این لوله ها به صورت جوشی به هم وصل شده اند. از این رو در قسمت اتصال لبه های صفحه به هم، درزهایی وجود دارد. همین امر نیز سبب نامگذاری این محصولات می باشد. با توجه به این که این محصولات دارای کارایی و کیفیت بسیار بالایی هستند، امروزه میزان خرید لوله درزدار گازی سپاهان با افزایش چشمگیری روبرو شده است. از جمله ویژگی های آن می توان به جوش پذیری راحت و مقاومت در برابر عوامل خورنده اشاره کرد.

ورق های به کار رفته برای تولید این محصولات از نوع سیاه هستند. از این رو می توانند در برابر نفوذ اشعه خورشید، مقاومت کرده و طول عمر بالایی داشته باشند. این امر در کیفیت گازرسانی نیز تأثیرگذار خواهد بود. دسترسی به اتصالات این لوله ها، بسیار راحت بوده و می توان از آنها در پالایشگاه ها، خطوط انتقال گاز در کارخانه ها و منازل، استفاده کرد. قیمت لوله گاز درزدار سپاهان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، ارزان تر است. به همین سبب نیز گزینه ای مقرون به صرفه برای استفاده در خطوط گازرسانی می باشند.

قیمت لوله گاز درزدار سپاهان

به منظور تولید لوله های گازی درزدار، ورق های فولادی با استفاده از روش نورد به ضخامت مد نظر رسیده و از این ورق ها، لوله های تو خالی تهیه می شوند. لبه های این لوله ها در یک محیط خنثی و با استفاده از روش جوش به هم وصل شده و در پایان کار نیز این لوله ها تحت فرایند حرارتی قرار می گیرند. به منظور ساخت این محصولات، نیاز کمی به کشش و پختن وجود دارد. به همین جهت نیز سریع تر از دیگر انواع لوله ها تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. دلیل ارزان قیمت بودن آنها نیز همین موضوع است.

توجه داشته باشید که برای خرید این محصولات باید از کیفیت لوله ها و نحوه جوش خوردن آنها اطمینان حاصل کنید. در ضمن باید قیمت لوله درزدار گازی سپاهان را نیز جویا شده و خرید خود را به صورت مطمئن انجام دهید، زیرا قیمت این لوله ها با توجه به اوضاع موجود در بازار، متغیر است. به همین منظور باید به هنگام خرید، قیمت آنها را به صورت لحظه ای جویا شوید.

خرید لوله درزدار گازی سپاهان

لوله جوشی سپاهان به منظور تأیید کیفیت، تحت تست های فشاری قرار می گیرند. در این تست ها، لوله های باید بتوانند فشاری معادل ۱۰ بار را تحمل کنند. لوله های تولید شده در این برند از فیلترهای سخت گیرانه گذر کرده و با فشاری کاری ۶ بار، به بازار عرضه شده اند. با توجه به استفاده از متریال درجه یک در تولید آنها و کارایی بالایی که این محصولات دارند، لوله گازی درزدار سپاهان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد کیفی ملی ایران شده و استاندارد های جهانی با شماره های ISIRI 3574، ISIRI 3360، ISO 9001، ISO/TS 29001 و ISO 14001 را دریافت کرده اند. شما می توانید به منظور اجرای لوله کشی گاز در موتورخانه و ساختمان ها از این محصولات استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی ساختمان من به عنوان عرضه کننده انواع لوله و اتصالات، فروش لوله درزدار گازی سپاهان را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است. با مراجعه به این سایت می توانید از قیمت لحظه ای این محصولات و مشخصات فنی آنها آگاه شده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

قیمت لوله درزدار سپاهان

قیمت لوله در حال حاضر با توجه به شرایط به صورت استعلام می باشد

شمارهنوع کالاسایز (اینچ)ضخامتقیمت هر شاخه
۳۷لوله سیاه سپاهان۸۴تماس بگیرید.
۳۶لوله سیاه سپاهان۶۴تماس بگیرید.
۳۵لوله سپاهان۵۴تماس بگیرید.
۳۴لوله سیاه سپاهان۴۴تماس بگیرید.
۳۳لوله سیاه سپاهان۳۴تماس بگیرید.
۳۲لوله سپاهان۱/۲ ۲۴تماس بگیرید.
۳۱لوله سپاهان۲۴تماس بگیرید.
۳۰لوله سیاه سپاهان۱/۲ ۱۴تماس بگیرید.
۲۹لوله سپاهان۸۳تماس بگیرید.
۲۸لوله سیاه سپاهان۶۳تماس بگیرید.
۲۷لوله سپاهان۵۳تماس بگیرید.
۲۶لوله سپاهان۴۳تماس بگیرید.
۲۵لوله سپاهان۳۳تماس بگیرید.
۲۴لوله سپاهان۱/۲ ۲۳تماس بگیرید.
۲۳لوله سپاهان۲۳تماس بگیرید.
۲۲لوله سپاهان۱/۲ ۱۳تماس بگیرید.
۲۱لوله سپاهان۱/۴ ۱۳تماس بگیرید.
۲۰لوله سپاهان۶۲.۵تماس بگیرید.
۱۹لوله سپاهان۵۲.۵تماس بگیرید.
۱۸لوله سپاهان۴۲.۵تماس بگیرید.
۱۷لوله سیاه سپاهان۳۲.۵تماس بگیرید.
۱۶لوله سپاهان۱/۲ ۲۲.۵تماس بگیرید.
۱۵لوله سپاهان۲۲.۵تماس بگیرید.
۱۴لوله سپاهان۱/۲ ۱۲.۵تماس بگیرید.
۱۳لوله سپاهان۱/۴ ۱۲.۵تماس بگیرید.
۱۲لوله سپاهان۱۲.۵تماس بگیرید.
۱۱لوله سپاهان۳/۴۲.۵تماس بگیرید.
۱۰لوله سیاه سپاهان۱/۲۲.۵تماس بگیرید.
۹لوله سپاهان۴۲تماس بگیرید.
۸لوله سپاهان۳۲تماس بگیرید.
۷لوله سپاهان۱/۲ ۲۲تماس بگیرید.
۶لوله سپاهان۲۲تماس بگیرید.
۵لوله سپاهان۱/۲ ۱۲تماس بگیرید.
۴لوله سیاه سپاهان۱/۴ ۱۲تماس بگیرید.
۳لوله سپاهان۱۲تماس بگیرید.
۲لوله سپاهان۳/۴۲تماس بگیرید.
۱لوله سپاهان۱/۲۲تماس بگیرید.
اطلاعات بیشتر درباره : لوله درزدار گازی سپاهان
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من