جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات فاضلابی » لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست

لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست

امروزه در کنار لوله کشی برای آبرسانی ساختمان، لوله کشی فاضلاب در منازل نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای این منظور باشد. جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع، افزایش طول عمر لوله‌های فاضلاب و نیز بالا بردن ایمنی و … از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات ساختمانی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتصالات باید به موارد زیر اشاره نماییم.

  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی: لوله و اتصالات پلیکا در برابر مواد شیمیایی که در منازل برای تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی و یا آشپزخانه مورد استفاده قرارمی‌گیرد، مقاومت بالایی دارد. این لوله‌ها می‌توانند تا دمای ۱۴۰ درجه فارنهایت را به خوبی تحمل نمایند.
  • مقاومت در برابر خوردگی و سایش: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست ، مقاومت در برابر اسیدها و نمک‌هایی است که می‌توانند باعث ایجاد سایش و خوردگی شوند. بخصوص زمانی که لوله‌ها در داخل خاک قرار داده می‌شوند، این ویژگی کمک کننده است.
  • صرفه جویی در زمان و مصالح بکار رفته: این لوله‌ها بر خلاف لوله‌های چدنی و یا سیمانی که در قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت، برای نصب نیاز به زمان و هزینه کمتری دارند.
  • سبک بودن لوله‌های پلیکا نسبت به انواع مشابه: لوله‌های پلیکا به دلیل وزن کمی‌که دارند، به راحتی جابجا شده  و حمل و نقل آن‌ها نیز راحت است.
  • مقاومت در برابر ضربه و فشار: لوله‌های پلیکا به علت جنس موادی که ساخته شده اند، در برابر ضربه و فشار مقاومت داشته و به راحتی نمی‌شکنند و یا ترک برنمی‌دارند.
  • ضریب اصطکاک بالا  نسبت به سایر لوله‌ها: این لوله‌ها به علت جداره‌های صاف و صیقلی دارای ضریب اصطکاک بالایی هستند.

موارد کاربرد لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست

انواع لوله و اتصالات پلیکایی عبارتند از:

  • اتصالات پلیکا برای ساخت زانوها: زانوها برای تغییر زاویه لوله‌ها استفاده می‌شوند. این زاویه‌ها عبارتند از ۴۵، ۸۷.۵ و ۹۰ درجه که به نام زانوهای ۴۵ و ۹۰ درجه و زانوی سه راه خم در بازار شناخته می‌شوند.
  • سه راهی‌های اتصال دهنده: در میان لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست سه راهی‌ها برای انشعاب گرفتن از مسیر لوله و یا تغییر مسیر جایگذاری لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • سیفون‌ها یکی از کاربردی‌ترین اتصاالات پلیکایی: سیفون‌ها برای جلوگیری از بازگشت فاضلاب، بوی بد و نیز ورود حشرات و جانوران از درون شبکه‌های فاضلاب در سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. درپوش‌ها برای جلوگیری از ورود اشیا و یا مصالح ساختمانی به درون شبکه فاضلاب کاربرد دارند.
  • دریچه بازدید برای رفع گرفتگی‌ها: دریچه بازدید برای رفع گرفتگی‌های سیفون، لوله‌ها و نیز تمیز نمودن آن‌ها کاربرد دارد. این دریچه‌ها را باید در آخرین نقطه هر لوله فاضلاب، محل اتصال لوله فرعی به لوله اصلی و نیز در هر تغییر مسیر قرار داد. در این صورت به راحتی و بدون نیاز به خراب کردن قسمتی از ساختمان در زمان گرفتگی لوله، با کمک این دریچه میتوان محل گرفتگی را شناسایی و مشکل را برطرف نمود.
  • موفه‌ها یا رابط‌های انبساطی: این رابط‌ها معمولاً در قسمت‌های عمودی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این صورت به هر علت اگر ساختمان نشست کرد، در سیستم فاضلاب و لوله‌ها مشکلی پیش نخواهد آمد. زیرا این مرفه‌ها حالت کشویی دارند و مانع شکستن لوله‌های فاضلاب می‌شوند.
  • کلاهک هواکش پلیکا: یکی دیگر از انواع لوله و اتصالات پلیکا، کلاهک هواکش است . هواکش برای هدایت  بخار حمام، هود آشپزخانه و لوله‌های سرویس بهداشتی به سمت پشت بام کاربرد دارد. معمولاً بر روی هواکش‌ها از کلاهک استفاده می‌شود تا حیوانات، آب باران و … وارد مسیر آن‌ها نشوند. از دیگر کاربردهای این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • بوشن‌ها نوعی دیگر از اتصالات پلیکا
  • چهارراه‌ها برای افزایش انشعابات لوله
  • چهارراه‌ها برای افزایش تعداد اتصالات کاربرد دارند.
  • تبدیل برای اتصال لوله‌های پلیکا با سایزها و اندازه‌های مختلف
  • بست‌های پلیکایی برای نگهداری لوله‌ها بر روی دیوار، تنظیم میزان حرکت لوله و … در سیستم‌های لوله کشی کاربرد دارند.

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست

از عوامل موثر بر قیمت لوله و اتصالات پلیکا وینوپلاست می‌توان به ضخامت و وزن لوله اشاره نمود. هرچه ضخامت لوله‌ها و اتصالات بالاتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر است. معمولا برای فاضلاب‌های شهری از نوع لوله‌های فشار قوی استفاده می‌شود، زیرا توان تحمل فشار بالا را داشته و در برابر مواد اسیدی نیز مقاوم‌تر هستند. از طرفی کیفیت مواد اولیه بکار رفته در تولید این محصولات نیز نقش مهمی‌ در تعیین قیمت آن‌ها دارد. در صورتی که مواد اولیه وارداتی باشد، هزینه حمل و نقل، هزینه ترخیص از گمرک و … نیز به آن افزوده می‌شود.

خرید لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست

برای خرید لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست لازم است به موارد زیر دقت نمایید:

  • جنس مواد اولیه بکار رفته که دارای کیفیت مطلوب بوده و از مواد بازیافتی و نامرغوب تولید نشده اند.
  • ضخامت لوله‌ها و اتصالات با توجه به کاربردی که دارند

 خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید باید به ان توجه شود. برای اینکه بتوانید لوله و اتصالات فاضلاب پلیکا وینوپلاست را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خرید نمایید، توصیه می‌کنیم به سایت ساختمان من مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا وینو پلاست
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من