جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات فاضلابی » لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب یکی از محصولات با کیفیت شرکت شهراب گستران اروند است. شهراب گستران اروند با نام تجاری شهراب در سال ۱۳۷۹ و در شهرک صنعتی صفادشت فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات آغاز نمود. اولین محصولات شرکت، تولید اتصالات UPVC و پلی پروپیلن بود که در ادامه به ساخت محصولات پلی اتیلن روی آورد. این برند یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوله و اتصالات است و اولین تولیدکننده لوازم کیت‌های انشعاب شهری در کشور می‌باشد. شرکت شهراب برای تولید محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت و مهندسان با تجربه بهره گرفته است و تمامی محصولات زیر نظر استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند و کیفیت محصولات به حدی است که با نمونه‌های خارجی به خوبی رقابت می‌کند.

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت یکی از برترین محصولات شرکت است که به دلیل کیفیت بالای آن مورد توجه بسیاری از افراد در صنایع ساختمان‌سازی قرار گرفته است. در صورت تمایل به آشنایی با لوله‌های پوشفیت و خرید لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با لوله و اتصالات پوشفیت و کابرد آن

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب محصولی است که بیشتر در سیستم‌های انشعاب آب و فاضلاب خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از پلیمر پلی پروپیلن ساخته می‌شود که دوام و استحکام بسیار بالایی نسبت به پلیمرهای دیگر دارد. هر یک از اتصالات پوشفیت در یک سوی خود دارای سوکتی هستند که یک حلقه آب‌بندی داخل آن تعبیه شده است و آن سوی لوله که سوکت ندارد را می‌توان به راحتی و با کمی فشار به لوله بعدی متصل کرد. علت نام‌گذاری این اتصالات به نام پوشفیت نیز به دلیل همین نوع اتصال است. پوشفیت محصول جدیدی است که تمام محدودیت‌های اجرایی و کاربری را از میان برداشته است.

این محصول برای اولین بار توسط یک مهندس انگلیسی ساخته شد و خیلی سریع توانست جایگاه خود را در بازار لوله و اتصالات پیدا کند. لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب به دلیل مزایای فراوانی که دارد، توسط تمام مهندسان و پیمانکاران در سراسر کشور در پروژه‌های ساختمانی صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در دو مدل معمولی و بی‌صدا ساخته می‌شود. مدل بی‌صدای این محصول قادر است حرکت سیال داخل خود را به شدت کاهش دهد و به همین خاطر قیمت بالاتری دارد.

ویژگی‌ها و مزایای لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب از مزایای بسیاری برخوردار است. از جمله:

  • این محصول به صورت فابریک دارای سوکت است که نیاز به چسب، حرارت و یا جوشکاری ندارد و نصب و راه‌اندازی این محصول را ساده‌تر می‌کند.
  • لوله‌های پوشفیت از مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکنندگی برخوردار است و به همین خاطر است که از آن در لوله‌کشی و انتقال خط لوله فاضلاب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در خطوط انتقال فاضلاب هر نوع موادی اعم از شیمیایی، اسیدی و یا ذرات ممکن است از آن عبور کنند. به همین خاطر بیشتر از لوله‌های پوشفیت استفاده می‌شود. چرا که در برابر این مواد مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند.
  • لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب نسبت به محصولات دیگر هزینه نصب و نگهداری کمتری دارد و تنها با کمی فشار می‌توان دو لوله را به یکدیگر اتصال داد.
  • این محصول مقاومت بالایی در برابر تغییرات طول خط لوله دارد و می‌توان از آن در هر اندازه که بخواهید استفاده کنید.
  • در برابر حرارت بالا و سرمای شدید مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و در برابر آتش‌سوزی بسیار مستحکم است.
  • به دلیل اتصال سوکتی که روی این لوله‌ها تعبیه شده است، احتمال نشتی عملاً صفر است و محصول به خوبی آب‌بندی می‌شود.
  • برای ساخت این محصول از برترین تکنولوژی و سیستم‌های به روز دنیا استفاده شده است.

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب

قیمت اتصالات پوشفیت با توجه به نوع معمولی و بی صدا، ابعاد و قطر دهانه تعیین می‌شود. فروشگاه ساختمان من ارائه‌دهنده انواع لوله و اتصالات فاضلابی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشد. برای مشاهده قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب فقط کافی است وارد سایت شده و سپس وارد صفحه محصول شوید. محصولات را به همراه قیمت و ویژگی‌ها و ابعاد آن مشاهده نمایید و در نهایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش، محصول پس از یک روز در تهران و دو روز در شهرستان به دستتان خواهد رسید. تمام محصولات دارای برگه ضمانت اصالت و کیفیت کالا هستند تا مشتری با خیال راحت اتصالات مورد نیاز خود را خریداری نماید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت شهراب
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من