جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات فاضلابی » لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید

یکی از محصولاتی که در سال‌های اخیر برای امور لوله‌کشی آب و فاضلاب بسیار مورد توجه قرار گرفته است، لوله‌های پوشفیت هستند. لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید یکی از برترین تولیدات گروه صنعتی حمید است. این گروه تولیدی در حال حاضر بیش از سه دهه است که در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات ساختمانی فعالیت دارد. این برند در مجموع سه شرکت بزرگ تولیدی دارد که در سوادکوه مازندران و شهرک صنعتی شیراز واقع شده است. تمامی محصولات شرکت با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و با بهره‌گیری از دانش مهندسان ایرانی ساخته شده‌اند و آنچه که بیش از هر چیز برای مدیران شرکت در اولویت است، کیفیت محصولات است. محصولات این برند از نظر کیفیت و دوام به خوبی با محصولات مشابه خارجی رقابت می‌کند.

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید یکی از با کیفیت‌ترین محصولات این برند است که در این مطلب قصد داریم با این محصول و ویژگی‌های آن آشنا شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پوشفیت فاضلابی چیست و چه کاربردی دارد؟

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید از جنس پروپیلن با کیفیت بالا ساخته می‌شوند. لوله‌های پوشفیت از یک سمت دارای یک سوکت هستند که داخل آن یک حلقه آب‌بندی تعبیه شده و انتهای آن را تنها با اندکی فشار می‌توان به لوله بعدی اتصال داد. بدون اینکه نیاز به چسب، حرارت و یا جوشکاری باشد. سیستم اتصال این لوله‌ها باعث نام‌گذاری آن به نام پوشفیت شده است. لوله پوشفیت فاقد هرگونه محدودیت‌های کاربردی و اجرایی است و از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. به همین خاطر خیلی سریع توانست جایگزین لوله‌های فلزی شود.

ویژگی‌های لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید

قبل از خرید لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید بهتر است ابتدا با مزایا و ویژگی‌های این محصول آشنا شوید. این محصول در برابر انقباض و انبساط مقاوم است و حرارت بالا و یا سرمای شدید آسیبی به آن وارد نمی‌کند. لوله‌های پوشفیت در دو مدل معمولی و بی صدا تولید می‌شوند که می‌توانید متناسب با نوع ساختمان محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. با استفاده از پوشفیت‌های بی‌صدا، صدای حرکت آب داخل لوله به شدت کاهش می‌یابد. البته این محصول نسبت به مدل معمولی قیمت بالاتری دارد. لوله‌های پوشفیت در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید می‌شوند تا بتوانید متناسب با نوع استفاده، اتصالات مورد نظرتان را خریداری نمایید.

در برابر ضربه و شکستی مقاومت بالایی دارند و به هیچ عنوان  دچار خوردگی و پوسیدگی نمی‌شوند. در گذشته لوله‌های فلزی به راحتی پس از مدتی دچار پوسیدگی می‌شدند. همچنین این محصول در برابر مواد اسیدی و شیمیایی بسیار مقاوم است و تا سال‌ها می‌توانید با اطمینان کامل این محصول را برای سیستم لوله‌کشی و فاضلاب ساختمان خود انتخاب کنید.

خرید لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید با توجه به سایز قطر و طول آن متفاوت است. اما آنچه که مسلم است، این است که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.

فروشگاه ساختمان من ارائه‌دهنده انواع لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت در سایزها و ابعاد مختلف می‌باشد. برای خرید محصول کافی است وارد صفحه لوله پوشفیت شوید. تمام محصولات را به همراه قیمت و ویژگی‌های آن مشاهده کنید و در نهایت محصول را خریداری نمایید. تمامی محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. تمام محصولات فروشگاه با برگه ضمانت کالا ارائه می‌شوند تا خیال مشتری بابت کیفیت و اصالت محصول راحت باشد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در خصوص خرید محصول می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت وحید
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من