جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات فاضلابی » لوله و اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار

لوله و اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار

شرکت یزد بسپار با هدف تولید محصولات پلیمری اعم از لوله و اتصالات در سال ۱۳۶۷ در یزد تاسیس شد. این شرکت تولیدی با بهره گیری از کارشناسان مجرب و استفاده از دانش آن‌ها و بهره مندی از تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا در تولید لوله‌های پلیمری توانسته است به بالاترین درجات کیفیت و جلب رضایت مشتریان دست پیدا کند. این کارخانه محصولات متنوع بسیاری تولید می‌کند که لوله و اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار یکی از آن‌هاست. انواع اتصالات فاضلاب تولیدی شرکت یزد بسپار به بیش ۱۳۱ مدل می‌رسد و از همین حیث نیز با تنوع بالایی روبرو خواهید شد. تمامی ‌محصولات شرکت دارای گواهینامه‌های استاندارد آلمان و ایران می‌باشند و همین امر نشان دهنده کیفیت بالای محصولات یزد بسپار است. با همراه باشید تا با اتصالات فاضلابی پوشفیت یزد بسپار بیشتر آشنا شوید.

کاربرد لوله و اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار

همانطور که می‌دانید لوله‌های فاضلاب مانند دیگر اتصالات ساختمانی ساده و در دسترس نیستند که اگر مشکلی برای آن‌ها پیش آمد به راحتی بتوانید آن‌ها را تعویض کنید. لوله‌های فاضلاب باید از جنس مستحکم و با دوامی ‌باشند که تا سالیان سال کار کنند بدون اینکه آسیبی ببینند. لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت یزد بسپار بهترین انتخاب شما برای فاضلاب خواهند بود. این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و در سال‌های اخیر بهترین جایگزین برای لوله‌های فلزی فاضلابی بوده اند. جنس پوشفیت به گونه ای است که به سادگی قابل شکستن نیست و احتمال اینکه در حین کار دچار آسیب شود بسیار کم است. به دلیل اینکه لوله‌های فاضلاب از مهم ترین اجزای هر ساختمان است، باید بهترین محصولات و اتصالات برای این کار استفاده شود.

این اتصالات به گونه ای ساخته شده اند که برای اتصال آن‌ها به یکدیگر دیگر نیاز به ماشین آلات سنگین نیست. در انتهای هریک از آن‌ها یک سوکت تعبیه شده است که تمام قطعات و اتصالات با استفاده از آن به یکدیگر متصل می‌شوند. سوکت‌ها یک طرفه هستند و برای اینکه لوله‌ها به یکدیگر متصل شوند باید سوکت را فشار داد تا قطعه در سر جای خود قرار بگیرد. البته توجه داشته باشید که برای نصب اتصالات پوشفیت نباید از بست‌ها و زانویی به تعداد زیاد استفاده کرد و مسیر آب باید مستقیم باشد. به دلیل اینکه ممکن است یک جسم جامد داخل آن گیر کند و زهکشی به طور مناسب انجام نشود و دچار دردسر شوید.

ویژگی‌های لوله‌ها و اتصالات پوشفیت یزد بسپار

سهولت استفاده از لوله و اتصالات پوشفیت یزد بسپار تنها یکی از چندین ویژگی آن است که باعث برتری این محصول نسبت به سایرین برای استفاده در فاضلاب شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و تا مدت‌ها می‌توانید با خیال راحت از آن در سیستم فاضلاب ساختمان استفاده کنید.
  • در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی دارند و دچار خوردگی نمی‌شوند.
  • بهترین جایگرین برای پی وی سی و لوله‌های فلزی است. برخی تصور می‌کنند می‌توان برای فاضلاب از لوله‌های پی سی استفاده کرد. در حالی که این تصور اشتباه است و پی وی سی در مقابل ضربه بسیار شکننده است. همچنین لوله‌های فلزی به مرور زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی می‌شوند که احتمال پوسیده شدن آن و از بین رفتنش بسیار زیاد است.
  • نیاز نیست برای خرید اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار هزینه بالایی بپردازید. قیمت بسیار مناسبی دارد و هزینه نصب آن بالا نیست.
  • جنس لوله‌های پوشفیت به گونه ای است که در برابر لرزش و فشار تحمل بسیار بالایی دارد.
  • برای اتصال قطعات پوشفیت به یکدیگر نیاز به هیچ گونه اتصالات اضافی نیست و با استفاده از سوکت به یکدیگر متصل می‌شوند. برای سهولت استفاده برخی لوله‌ها سوکت یکطرفه و برخی دیگر سوکت دو دارند. این اتصالات به گونه ای آب بدنی شده اند که درصد احتمال نفوذ از این لوله‌ها و اتصالات عملا صفر است.
  • برای ساخت لوله‌های پوشفیت یزد بسپار از پلی پروپیلن بسیار مرغوب استفاده شده است که با بالاترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. کیفیت بالای مواد اولیه باعث شده است تا این محصول ضد پوسیدگی و خوردگی باشند.

خرید لوله و اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار

تنوع اتصالات پوشفیت بسیار بالاست و شما می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت لوله و اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار به سایت ساختمان من مراجعه کنید. تمامی‌محصولات با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت تولید و به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می‌شوند. در صورت نیاز می‌توانید برای مشاوره خرید و اطلاع از قیمت محصولات با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات فاضلاب پوشفیت یزد بسپار
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من