جستجو کردن

لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران

برند پلیران فعالیت خود را در زمینه ساخت لوله و اتصالات در سال ۱۳۵۲ آغاز نمود و در حال حاضر و با گذشت حدود نیم قرن، در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران و محصولات دیگر با کیفیت بالا فعالیت دارد. پلیران با داشتن ۴ واحد تولیدی در جاجرود تهران بزرگترین تولیدکننده لوله و اتصالات در کشور محسوب می‌شود. کیفیت محصولات و تعهد کاری، این برند را به یکی از برترین تولیدکنندگان در سراسر کشور تبدیل کرده است. این مجموعه با به کارگیری دانش فنی مهندسان خود و استفاده از ماشین‌آلات صنعتی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب موفق به تولید محصولاتی با کیفیت شده است. برای آشنایی بیشتر با لوله پلی‌اتیلن در ادامه با ما همراه باشید.

کاربرد لوله پلی اتیلن پلیران

این محصولات در دسته محصولات انعطاف‌پذیر قرار گرفته و بیشتر برای انتقال گاز و آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ توسط آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مورد استفاده قرار گرفت. ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث شد خیلی سریع بتواند جایگاه خود را در سراسر جهان پیدا کند. پلی اتیلن در واقع نوعی ترموپلاستیک است که ساختار کریستالی متغیر دارد و وزن آن سبک است. پلی اتیلن یکی از محصولات پلیمری است که در سراسر جهان برای موارد مختلفی کاربرد دارد. ویژگی این ماده باعث شده که در ۵۰ سال اخیر جایگزین بسیاری از مواد اولیه دیگر از جمله فلز، پی‌وی‌سی، چدن و GRP شود.

لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران به منظور هدایت روان آب‌های سطحی و انشعابات بزرگ و کوچک استفاده می‌شود. همچنین از این محصول در صنایع ساختمان‌سازی و برای استفاده در لوله‌کشی فاضلاب استفاده می‌شود. با توجه به خواص بی نظیر و کیفیت بالای لوله‌های پلی اتیلن از این محصول در شبکه فاضلاب، شبکه گاز، آب‌رسانی، آبیاری روستایی، خطوط انتقال دوغاب، خطوط تأمین سیستم‌های آتش‌نشانی، ارتباطات لوله‌های فاضلابی و زهکشی و مجرای برق نیز استفاده می‌شود.

لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران از چه مزایایی برخوردار است؟

 این محصولات در مقایسه با لوله‌های بتنی و یا فلزی وزن سبک‌تری دارد و همین مسئله باعث سهولت در حمل و نقل و همچنین نصب آن می‌شود. تحمل تغییرات شدید دمایی از جمله سرمای شدید و یا گرمای شدید را دارد. از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و به همین خاطر برای پروژه‌هایی که انعطاف‌پذیری لوله‌ها اهمیت بالایی دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برابر مواد شیمیایی، اسیدی، ضربه و شکنندگی و همچنین خوردگی بسیار مقاوم است.

تمام ویژگی‌های یاد شده برای لوله‌های پلی اتیلن، آن را به یک محصول مقرون به صرفه، مستحکم و با دوام تبدیل کرده است که بسیاری از مهندسان صنایع ساختمانی از آن در پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. برای ایجاد اتصال بین قطعات پلی اتیلن نیاز به حرارت و یا مواد شیمیایی خاص نیست و از این محصول می‌توان برای خاک‌های ناپایدار نیز استفاده کرد. از لحاظ هزینه‌های خرید و نصب بسیار مقرون به صرفه است. طبق تحقیقات به عمل آمده، لوله‌های پلی اتیلن به دلیل ساختار داخلی آن تا ۲۰۰ سال عمر می‌کنند.

لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران از چه مشخصه‌های فنی برخوردار است؟

از ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضریب اصطکاک کم
  • ضد رسوب
  • مقاومت بالا در برابر گازها و حلال‌های شیمیایی
  • وزن پایین
  • عدم نیاز به ماشین‌آلات سنگین برای نصب و راه‌اندازی
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی
  • عمر طولانی
  • عدم نیاز به هزینه‌های نگهداری

قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران

این محصولات در انواع تک جداره، دو جداره و اسپیرال تولید می‌شود. قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران با توجه به نوع آن و ابعاد و سایز لوله تعیین  می‌شود.

فروشگاه ساختمان من امکان خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران را با قیمت درب کارخانه و کیفیت بالا و به همراه برگه ضمانت کالا برای مشتریان خود فراهم نموده است. تنها یک الی دو روز پس از ثبت سفارش می‌توانید محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. برای خرید محصول و مشاهده لیست قیمت کافی است وارد سایت شده و از بخش لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلن محصول مورد نظر خود را به همراه قیمت و ابعاد مشاهده نمایید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات پلی اتیلن پلیران
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من