جستجو کردن

لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ
نام برند:
ارسال سریع به سراسر کشور

مدیریت هزینه ها تمام شده

توانایی تامین اقلام متنوع

پاسخگویی بموقع و در دسترس

لوله های تولید شده توسط برند ایزوپایپ، به صورت ۵ لایه هستند. به این معنا که در تولید آنها، فلز و پلیمر در هم آمیخته و محصول نهایی، لوله هایی است که لایه های داخلی آن از فلز بوده و لایه های بیرونی، جنس پلیمری دارند. از این رو خرید اتصالات ۵ لایه ایزوپایپ و لوله های این برند می تواند بهترین گزینه برای راه اندازی سیستم های آبرسانی خانگی باشند. این محصولات در انواع مختلفی تولید شده و هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. دسته ای از این لوله ها با پلیمرهای Pex ساخته شده اند و دسته ای دیگر دارای پلیمری از نوع PE-RT می باشند. هر کدام از این لوله ها با توجه به خصوصیاتی که دارند برای استفاده در یک بخش خاص، مناسب هستند. علاوه بر آن، این تفاوت در ویژگی ها باعث شده تا در لیست قیمت لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ با قیمت های مختلفی روبرو باشیم؛ اما آن چه مهم است این است که پلی اتیلن به کار رفته در ساخت این لوله ها، باعث افزایش مقاومت این محصولات در برابر دماهای بالا و پایین شده است. با وجود این خصوصیات، باز هم قیمت لوله ایزوپایپ در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، بسیار مناسب است.

بنر لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ

 

ایزوپایپ نام تجاری شرکت سهامی خاص است ، با نام ثبتی ” انتقال بهینه سیالات ” که تحت قوانین بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و مفاد اساسنامه آن اداره می شود. این شرکت در تاریخ ۱۸ دیماه ۱۳۷۴ خورشیدی با شماره ۶۱۸ برای مدت نامحدود به ثبت رسیده است. کار خود را با تولید بی سابقه نوار تفلون در سطح کشور آغاز و در سال ۱۳۷۹ ، تولید لوله های ۵لایه در دو نوع PERT و PEX را به فعالیت خود افزود ، به دنبال آن اتصالات رزوه ای را عرضه نمود ، سپس اتصالات پرسی را در لیست تولیدات خود قرار داد ولی این نوع اتصالات به ابزار کار مخصوص نیاز داشت که در دسترس تمام مجریان لوله کشی نبود ، این موضوع کارشناسان شرکت را بر آن داشت تا کار را برای مجریان تاسیسات راحت تر و برای مصرف کنندگان کم هزینه تر کنند ، به دنبال این هدف مهندسین توانمند ایزوپایپ با تحقیق و زحمت فراوان دو نوع جدید اتصالات با نام های ” کوپلی و کلمپی ” را ابداع نمودند.

 

لیست قیمت لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ

لوله و اتصالات آبرسانی ایزوپایپ دارای انواع مختلفی هستند. این محصولات دارای سایز و فرم متفاوتی هستند. به گونه ای که می توان بر اساس نیاز، این لوله ها را در سایزهای ۱۶ تا ۶۳ تهیه کرد. سایز این محصولات و همچنین جنس این لوله ها و اتصالاتی که برای وصل کردن آنها لازم است، بر قیمت آنها تأثیر می گذارد. در واقع می توان گفت که قیمت لوله پنج لایه ایزوپایپ با توجه به سایز، نوع و طول این محصولات متفاوت است. برای خرید این محصولات، بهتر است ابتدا نوع لوله و میزان لوله مورد نیاز در سیستم آبرسانی را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که باید اتصالات ایزوپایپ را نیز برای راه اندازی این سیستم، خریداری کنید. اتصالات این لوله ها عبارتند از:

  • بست: بست لوله زوج، خاردار و کلکتور، کلمپ، کلکتور
  • زانو: صفحه دار توپیچ و روپیچ کوپلی، مساوی کوپلی، توپیچ کوپلی، روپیچ کوپلی، خاردار توپیچ و روپیچ پرسی، مساوی پرسی
  • سه راه: سه راه تبدیلی کوپلی، سه راه توپیچ کوپلی، مساوی کوپلی، توپیچ پرسی، مساوی پرسی، تبدیلی پرسی، تبدلی کوپلی
  • سه راه تخت: خاردار توپیچ کوپلی، صفحه دار روپیچ کوپلی، صفحه دار توپیچ کوپلی، صفحه دار روپیچ پرسی، خاردار توپیچ پرسی، صفحه دار روپیچ و توپیچ پرسی
  • سه راه صفحه دار: سه راه کنج صفحه دار روپیچ و توپیچ کوپلی، کنج صفحه دار روپیچ پرسی، کنج صفحه دار توپیچ و پرسی
  • سه راه خاردار: کنج خاردار توپیچ کوپلی، کنج خاردار توپیچ پرسی
  • مغزی
  • رابط: مساوی کوپلی، توپیچ کوپلی، تبدلی کوپلی، روپیچ کوپلی، مساوی پرسی، تبدیلی پرسی، تو پیچ و روپیچ پرسی
  • درپوش: فلزی و کلکتوری
  • پیچ هواگیری کلکتور
  • فنر خم کن روی لوله
  • صفحه نصب
  • لقمه

شما می توانید برای خرید لوله و اتصالات ایزوپایپ به فروشگاه ساختمان من مراجعه کنید. با مراجعه به این مرکز، این محصولات را با قیمت مناسب و با اطمینان از کیفیت آنها خریداری خواهید کرد.

 

خرید لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ

لوله های پنج لایه ایزوپایپ با توجه ساختار و ویژگی هایی که دارند در موارد متعددی به کار برده می شوند. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان ها
  • استفاده در لوله کشی سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • استفاده برای لوله کشی گاز
  • استفاده در سیستم های گازرسانی
  • استفاده در صنایع پزشکی
  • استفاده در صنایع غذایی

این لوله ها، در تمامی این کاربری ها به نحو احسنت عمل کرده و انتقال مواد را به صورت اصولی انجام می دهند. تنها کافی است لوله کشی و اتصالات آن به دست افراد ماهر انجام شود. البته کیفیت اتصالات نیز در این مورد تأثیر دارد. برای اتصال این لوله ها می توانید از روش کوپلی و پرسی استفاده کنید. در هر کدام از این روش ها به اتصالات مختلفی نیاز خواهید داشت. با توجه به تفاوت شکل، سایز و همچنین کارایی این قطعات، قیمت اتصالات پنج لایه ایزوپایپ با هم فرق خواهد داشت.

مزایا لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ

مزیت این اتصالات نسبت به انواع قبلی این است که به راحتی و با ساده ترین ابزار کار قابل استفاده هستند ضمنا زمان کمتری صرف اجرای کار می شود ، ساختار این نوع اتصالات به گونه ای طراحی شده که با جایگزین کردن یک قطعه اتصال جدید به جای ۴ قطعه اتصال از انواع قبلی با همان کاربرد ، مصرف فلز گرانبهائی همچون برنج (تشکیل شده از ۵۸% مس ، ۳۷% روی و ۵% دیگر فلزات) را به حداقل می رساند به گونه ای که مصرف این فلز گرانبها به کمتر از نصف کاهش میابد و این گامی در جهت مصرف بهینه فلزات بود که ایزوپایپ پیمود.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ
0 0 رای ها
امتیازدهی

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من