جستجو کردن

لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس

تصویر لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس
نام برند:
ارسال سریع به سراسر کشور

مدیریت هزینه ها تمام شده

توانایی تامین اقلام متنوع

پاسخگویی بموقع و در دسترس

یکی از تجهیزات به روزی که در سیستم انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد، لوله و اتصالات پوشفیت هستند. این محصولات دارای اتصالات خاصی بوده و مزایای زیادی در مقایسه با دیگر انواع لوله ها که در این سیستم ها مورد استفاده قرار می گرفت دارند. برند نیوفلکس، یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات می باشد. این برند از متریال درجه یک و تازه ترین تکنولوژی ها برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس تقریباً تمامی ایرادات موجود در لوله های دیگر را رفع کرده و به همین دلیل، بهترین گزینه برای راه اندازی تأسیسات آب و فاضلاب ساختمان ها به شمار می آید. این تجهیزات با توجه به استاندارد ۱۰-DIN19560 ساخته شده اند و می توانند در برابر فشار و ضربات فیزیکی، مقاومت خوبی از خود نشان دهند.از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده تا کارفرمایان به استفاده از لوله و اتصالات نیوفلکس، تمایل نشان دهند بی صدا بودن آنها است.

به این معنا که این لوله و اتصالات با توجه به ساختاری که دارند و نوع پلیمر به کار رفته در آنها، قادرند صدایی که از عبور سیالات از آنها ایجاد می شود را جذب کنند. به این ترتیب در سیستم فاضلابی ساختمان ها، شاهد ایجاد صدا نخواهیم بود. جذب حداکثری صدا و ایجاد محیطی آرام در ساختمان، مدیون استفاده از فناوری سه لایه ای می باشد. این لوله ها دارای سه لایه هستند که لایه وسطی، بیشتری نقش را در جذب صدا ایفا می کند. این محصولات در انواع مختلف و با سایزهای متنوعی تولید شده اند و هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. با مشاهده لیست قیمت لوله و اتصالات نیوفلکس می توانید از انواع این محصولات به همراه قیمت آنها، آگاهی پیدا کنید.

لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس

لوله فاضلابی پوش فیت نیوفلکس با توجه به نیاز کاربران، در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید شده است. البته به جز تنوع در ابعاد لوله ها، می توان این تنوع را در اتصالات مخصوص این تجهیزات، مشاهده کرد. قیمت اتصالات نیوفلکس با توجه به نوع و سایز آنها متفاوت هستند. این موضوع در مورد لوله ها نیز صدق می کند. به این معنا که قیمت لوله نیوفلکس با توجه به سایز و نوع آن متغیر خواهد بود.این اتصالات به شرح زیر هستند:

زانو: این اتصالات برای تغییر جهت دادن لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. زانویی در انواع ۴۵ درجه، ۸۷ درجه، زانویی اتصال به ظرفشویی و ونت دار ۴۵ درجه و ۸۷ درجه، تولید می شود.

بوشن: بوشن ها برای اتصال دو لوله هم سایز و هم جهت استفاده می شوند.

رابط پایه بلند: از رابط پایه بلند برای تعمیر سیستم های فاضلابی استفاده می شوند.

تبدیل خارج از مرکز: این تبدیل ها می توانند دو لوله با سایز متفاوت را به هم وصل کنند.

سه راهی: از سه راهی ها برای گرفتن انشعاب از لوله ها استفاده می شود. این محصولات در انواع ۴۵ درجه و ۸۷ درجه تولید می شوند.

انشعابات دوبل ۶۷ درجه: انشعابات دوبل به منظور اتصال لوله های جمع آوری کننده فاضلاب بهداشتی در رایزر یک سان، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

دریچه بازدید: همانگونه که از نام این اتصالات برمی آید از آن برای بازدید، نظافت، رفع گرفتگی و تست لوله های مختلف استفاده می شود.

درپوش: با استفاده از درپوش ها، می توان لوله های فاضلابی را تا قبل از راه اندازی سیستم، بسته نگه داشت.

سیفون: یکی از اتصالاتی که امروزه استفاده از آنها در تمامی سیستم های فاضلابی، ضروری به نظر می رسد، سیفون ها هستند. این قطعه در نزدیکی وسایل بهداشتی و مجرای تخلیه فاضلاب منازل، نصب شده و از پخش گازهای مضر، جلوگیری می کند. این اتصالات در انواع سیفون کامل با درپوش، سیفون یک لایه با لوله سوکت دار و سیفون پلی اتیلن یک لایه با درپوش تولید شده اند.

بست: بست ها باعث مهار لوله و ثابت نگه داشته شدن آنها می شوند. این قطعات در انواع دیواری، سقفی و رایزری تولید می شوند.

تصویر لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس

 

خرید لوله و اتصالات نیوفلکس

لوله های نیوفلکس دارای ساختار بسیار متفاوتی هستند. این لوله ها و اتصالات با استفاده از به روزترین فناوری ها تولید شده اند و به همین دلیل نیز کیفیت و کارایی بی نظیری دارند. این لوله ها دارای اجزای مختلفی نظیر سوکت، اورینگ و درپوش هستند. سوکت ها باعث می شوند تا بدون نیاز به چسب و جوش، بتوان لوله ها را به اتصالات وصل نمود و به صورت کامل آنها را آب بندی کرد. اورینگ، در انتهای سوکت تعبیه شده و این محصولات را در برابر مواد شیمیایی مقاوم کرده است. در ضمن به منظور جلوگیری از آسیب و انحراف اتصالات، برای این لوله ها، درپوش نیز در نظر گرفته است. با توجه به این ویژگی ها، اکثر متخصصان توصیه می کنند از این لوله و اتصالات برای راه اندازی سیستم فاضلاب ساختمان استفاده شود. به همین جهت قیمت لوله پوش فیت نیوفلکس، توجه اقتصادی دارد.

برای خرید این محصولات می توانید به فروشگاه ساختمان من مراجعه کرده و با اطمینان خاطر، آنها را خریداری کنید. این برند می تواند شما را از قیمت به روز این محصولات آگاه کرده و تمامی محصولات این برند را به صورت تضمینی در اختیار شما قرار دهد.

 

فروش لوله نیوفلکس

در مراکز فروش لوله پوش فیت نیوفلکس، این محصولات در انواع لوله های ساده BD، لوله های دو سر سوکت و لوله های مدل B به فروش می رسند. شما نیز باید قبل از خرید این محصولات، نوع لوله مورد نیاز و همچنین طول این لوله ها را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام کنید. در ضمن باید توجه داشته باشید که برای راه اندازی سیستم فاضلابی و اتصال انواع لوله نیوفلکس باید اتصالات مناسب نیز تهیه کنید.

 

مزایا و کاربرد لوله و اتصالات فاضلابی نیوفلکس

لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس در اجرای سیستم های فاضلابی کاربرد دارند. دلیل این که امروزه از این لوله در بیشتر این سیستم ها استفاده می شود، مزایایی است که این محصولات دارند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر دمای بالای آب
  • مقاومت در برابر فشار و تحمل ضربات فیزیکی
  • عدم نیاز به استفاده از چسب و جوش
  • عدم گرفتگی به دلیل داشتن سطح داخلی صاف و صیقلی
  • عدم امکان رسوب گذاری
  • مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی
  • سرعت بالا و سهولت در نصب
  • تنوع در اتصالات
  • مقاومت در برابر آتش سوزی
  • داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان
  • طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر لرزش و نشست سازه
  • مقاومت در برابر تخریب جانداران زنده

 

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس
0 0 رای ها
امتیازدهی

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من