جستجو کردن

توضیحات دسته بندی: پوشفیت

یکی از به روزترین سیستم‌های فاضلابی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، سیستم فاضلابی پوش فیت است. این سیستم در مورد ساختمان‌هایی که دارای طبقات زیادی هستند، بسیار کاربردی بوده و توانسته تمامی مشکلات سیستم‌های قدیمی را رفع کند. لوله و اتصالات پوش فیت فاضلابی دارای ویژگی‌هایی هستند که سبب مقبولیت بالای این سیستم‌ها شده است. آنچه  آنها را از انواع دیگر تجهیزات فاضلابی، متمایز می‌کند سوکت دار بودن یک سوی لوله‌ها است. به منظور اتصال لوله‌ها به هم می‌توان قسمت بدون سوکت را با اندکی فشار وارد بخش سوکت دار کرد. این سیستم دارای آب بندی بسیار قدرتمندی بوده و کیفیت کار سیستم فاضلابی را تضمین می‌کند.

خرید لوله پوش فیت فاضلاب

لوله‌های پوش فیت با استفاده از پلیمر پلی پروپیلن ساخته شده و با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد. با توجه به جنس این لوله‌ها می‌توان انتظار داشت که سیستم‌های ساخته شده با استفاده از آنها دارای طول عمر بیشتری بوده و در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی، مقاومت قابل قبولی از خود نشان دهد. شرکت‌های تولیدکننده این محصولات با استفاده از فناوری‌هایی که در اختیار دارند، این لوله و اتصالات را با کیفیت بالایی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. کارایی قابل قبول این محصولات در سطح دنیا سبب شده تا پیمانکاران از این تجهیزات استقبال کرده و میزان خرید لوله پوش فیت فاضلاب در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیری مواجه شود.

چنانچه این لوله و اتصالات را با محصولات دیگر مقایسه کنید متوجه خواهید شد که این تجهیزات، بسیار کارآمد بوده و در مورد برج‌های چندین طبقه، بهترین گزینه هستند. در صورتی که نگاهی به لیست قیمت لوله اتصالات پوش فیت بیاندازید، با دیگر مزیت استفاده از این محصولات؛ یعنی مقرون به صرفه بودن استفاده از آنها، آشنا خواهید شد.

لوله فاضلابی پوشفیت

شرکت‌های سازنده لوله‌های فاضلابی پوش فیت، آنها را در انواع مختلفی تولید می‌کنند. لوله‌های دوسر سوکت و یک سر سوکت، انواع این لوله‌ها هستند که سیستم‌های فاضلابی قابل اعتمادی را به وجود می‌آورند. اتصالات این لوله‌ها نیز در انواع مختلفی تولید می‌شوند و با استفاده از آنها می‌توان انشعابات و تغییر جهت لوله‌ها را اجرا نمود. با توجه به این که هر کدام از این لوله‌ها با استفاده از روش‌های متفاوتی ساخته شده‌اند و انواع لوله و اتصالات پوش فیت دارای کاربری‌های مختلفی هستند، قیمت آنها، با هم فرق دارد. البته شایان ذکر است که نوسانات موجود در بازار، قیمت این محصولات را به صورت لحظه‌ای تغییر می‌دهد؛ بنابراین به هنگام خرید این تجهیزات باید ابتدا قیمت روز لوله پوش فیت را بررسی کرده و سپس بر اساس آن، اقدام به خرید این تجهیزات کرد.

طرز کار لوله پوش فیت

همانگونه که در بخش قبل نیز گفته شد، یک سوی لوله‌ها فاقد سوکت است را باید به سر لوله دیگری که سوکت دارد، وصل کرد. این لوله‌ها و اتصالات آن دارای یک سر مخروطی هستند. در این قسمت، به واسطه وجود یک شیار عمیق، می‌توان اورینگ را نصب کرده و سیستم را به صورت کامل، آب بندی نمود. اگر مراحل نصب لوله و اتصالات به درستی انجام شود، طرز کار لوله پوش فیت بدون ایراد بوده و می‌توانید از کیفیت عملکرد سیستم فاضلابی ساختمان، مطمئن بود.

خرید لوله و اتصالات پوش فیت

لوله و اتصالات پوش فیت به سبب تکنولوژی به کار رفته در آن، مواد اولیه موجود در این تجهیزات و استانداردهایی که در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است دارای یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب بندی مؤثر: آب بندی این تجهیزات به صورت کامل است و تحت شرایطی چون لرزش، نشست و … دچار اخلال نمی‌شود.
  • نصب راحت: به دلیل این که اتصال این محصولات به روش خاصی نیاز ندارد، سرعت نصب و راه اندازی سیستم‌های فاضلابی پوش فیت، بسیار بالا است. برای اتصال این تجهیزات به فشار نیاز است. به همین سبب هم به لوله و اتصالات فشاری نیز معروف می‌باشد.
  • سازگاری با سیستم‌های قدیمی: سیستم‌های پوش فیت به راحتی با سیستم‌های قدیمی، سازگار شده و با استفاده از آنها می‌توان سیستم‌های فاضلاب قدیمی را ترمیم کرد.
  • سبک بودن: وزن این محصولات بسیار سبک است. به همین سبب نیز بار اضافه‌ای به سازه‌ها، تحمیل نمی‌کند.

لیست قیمت لوله و اتصالات پوش فیت

 این ویژگی‌ها سبب بالا رفتن کیفیت این محصولات شده است؛ اما با وجود این موارد، اگر قیمت لوله پوش فیت فاضلاب را با دیگر محصولات مقایسه کنید خواهید دید که این محصولات دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. شما با استفاده از این محصولات، نیازی به چسب، جوش و یا دیگر روش‌های اتصال لوله‌ها ندارید. در ضمن طول عمر و کیفیت عملکرد این تجهیزات به گونه‌ای است که تا چندین دهه می‌توانید از بابت بی عیب بودن سیستم فاضلابی ساختمان، مطمئن باشید؛ بنابراین هزینه‌های نگهداری و تعمیرات این سیستم‌ها نیز تقریباً از بین می‌رود. چنانچه تمامی این موارد را کنار هم بگذارید متوجه خواهید شد که دلیل تقاضای بالا برای خرید لوله و اتصالات پوش فیت در سال‌های اخیر، چیست.

مشخصات فنی لوله پوش فیت

به جز ویژگی‌هایی که در بخش‌های قبل به آنها پرداخته شد، باید عنوان کنیم که این تجهیزات فاضلابی دارای انواع مختلفی هستند. تنوع آنها مربوط به سایز لوله پوش فیت می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نیازی که در سیستم فاضلابی دارید، این لوله‌ها را با ابعاد مختلفی تهیه کنید. قطر این لوله‌ها از 40 تا 160 میلی متر، متغیر است. طول آنها نیز در محدوده 300 تا 3000 میلی متر قرار دارد. این لوله‌ها با زوایای مختلفی اعم از 15، 30، 45، 67 و 87 درجه تولید می‌شوند. با توجه نقشه سیستم، می‌توان این محصولات را در انواع مختلفی تهیه کرد.

از مشخصات فنی دیگر این محصولات، نحوه اتصال لوله پوش فیت با یکدیگر می‌باشد که از طریق سوکت های تعبیه شده بر روی آنها انجام می‌شود. لوله و اتصالات پوش فیت فاضلابی دارای روش نصب ساده‌ای بوده و بسیار انعطاف پذیر هستند و کیفیت و کارایی سیستم‌های فاضلابی را تضمین می‌کنند.

فروش لوله و اتصالات پوش فیت

به منظور تهیه لوله و اتصالات فاضلابی باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از اصل بودن محصولات خریداری شده، مطمئن باشید. فروشگاه آنلاین ساختمان من از معتبرترین مراکز فروش وسایل سیستم‌های فاضلابی است که فروش انواع لوله و اتصالات پوش فیت را نیز در لیست محصولات خود دارد. با خرید از این مرکز، می‌توانید محصولات را به صورت آکبند تحویل بگیرید. این فروشگاه به منظور جلب رضایت مشتریان، ضمانت و خدمات پس از فروش برندهای تولیدکننده این محصولات را نیز به مشتریان ارائه می‌کند.

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من