جستجو کردن

اتصالات جوشی مانیسمان و درزدار آریا

اتصالات گازی آریا از پرکاربردترین محصولات در حوزه تأسیسات گازی است. گروه تولید اتصالات گاز آریا یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع اتصالات در ایران است. این مجموعه، فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و محصولات خود را در گروه‌های مختلفی، تولید و به بازار عرضه ‌می‌کند. این برند به منظور تولید بهترین اتصالات، از متریال درجه یک استفاده ‌می‌کند. همین امر نیز دلیلی شده تا کیفیت و کارایی این محصولات در میان انواع دیگر این اتصالات، مثال زدنی باشد. اتصالات تولید شده در این گروه تولیدی، دارای طول عمر بالایی بوده و تنوع در آنها رعایت شده است. به جز خود این محصولات، برند آریا در بسته بندی و نحوه ارائه آنها به بازار، تغییرات بزرگی ایجاد کرده و آنها را در بسته بندی‌های مقاوم و باکیفیت به بازار و مشتریان خود ارائه ‌می‌دهد.

اتصالات جوشی درزدار آریا در دو جنس فولاد و استیل تولید شده است. این محصولات به دلیل نوع کاربری خود، از استانداردهای مختلفی پیروی کرده و دارای کیفیت ساخت عالی هستند. استاندارد این محصولات در رابطه با مواد اولیه مورد استفاده و ابعاد و نحوه ساخت آنها تعیین شده است. به همین دلیل نیز در این کارخانه به تما‌می‌ این استانداردها توجه شده و محصولاتی با کیفیت عالی، تهیه و تولید ‌می‌شود. به همین سبب نیز این برند موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO 9001:2008، گواهینامه ISO 9001:2008 از ایتالیا، تأییدیه شرکت گاز ملی ایران، استاندارد ملی ایران ISIRI و گواهینامه CE اروپا شده است. قیمت اتصالات جوشی درزدار آریا با توجه به تما‌می‌ این ویژگی‌ها تعیین ‌می‌شود.

قیمت اتصالات جوشی آریا

قیمت اتصالات گازی آریا بر اساس معیارهای مختلفی تعیین ‌می‌شود. از جمله این معیارها ‌می‌توان به متریال مورد استفاده، درصد خلوص فولاد به کار رفته در تولید آنها و کیفیت و مقاومت آنها تعیین ‌می‌شود. البته گذشته از این موارد نباید از تأثیر نوسانات بازار بر بهای این محصولات نیز، به سادگی عبور کرد. این اتصالات در انواع متنوعی تولید ‌می‌شوند و با توجه به شکل خاص خود، کاربری متفاوتی دارند. از جمله اتصالاتی جوشی که در این برند تولید ‌می‌شود ‌می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زانویی آریا

زانویی‌های درزدار آریا، یکی از مهمترین اتصالاتی است که به منظور تغییر در مسیر سیستم‌های لوله کشی، مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. این محصولات در سایزهای مختلفی تولید ‌می‌شود. بر اساس قطر لوله‌ها، ‌می‌توان از زانویی‌هایی با اندازه‌های مختلف استفاده کرد.

  • سردنده آریا

سردنده از دیگر اتصالات جوشی آریا است که در نوع درزدار تولید ‌می‌شود. این قطعات دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها ‌می‌توان به سردنده‌های درزدار قفل شونده و جوشی درزدار اشاره کرد. سایز این محصولات نیز متفاوت بوده و در موارد مختلفی ‌می‌توان از آنها استفاده نمود.

  • سه راهی آریا

سه راهی آریا در انواع مختلفی تهیه شده است. این قطعات در سایزهای مختلفی تولید ‌می‌شوند و موجبات ایجاد انشعاب در لوله کشی‌ها را فراهم ‌می‌سازند. با استفاده از انواع این قطعات ‌می‌توان نقشه‌های تأسیسات لوله کشی را اجرا کرده و بهترین بهره وری را از این سیستم‌ها داشت.

  • بست‌های آریا

بست‌های تولید شده در برند آریا با استفاده از متریال درجه یک و در ابعاد مختلفی تولید ‌می‌شوند. این بست‌ها در انواع بست‌های علمکی، پایه‌دار و … تولید شده اند.

  • کپ

نوع دیگر این اتصالات، کپ‌ها هستند. این محصولات در کنار انواع تبدیل ‌می‌توانند لوله‌هایی با قطر بزرگ را به لوله‌هایی با قطر کوچک متصل کرد.

خرید اتصالات جوشی درزدار آریا

انواع اتصالات جوشی درزدار تولید شده در برند آریا را ‌می‌توان در موارد متعددی مورد استفاده قرار داد. استفاده در سیستم‌های گاز رسانی و تأسیسات صنعتی و … رواج داشته و بیشتری بهره و ری را ارائه ‌می‌کند. شما ‌می‌توانید به منظور خرید این محصولات به سایت اینترنتی ساختمان من مراجعه کنید. این مجموعه، عاملیت فروش این محصولات را داشته و آنها را با قیمت مناسبی به فروش ‌می‌رساند. شما ‌می‌توانید به منظور اطلاع از قیمت اتصالات جوشی درزدار آریا، از خدمات این مجموعه استفاده کرده و با مشخصات فنی آنها، آشنا شوید. با ثبت سفارش خرید در این فروشگاه آنلاین، بار خود را به صورت بسته‌بندی شده و در اسرع وقت، تحویل بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره : اتصالات جوشی مانیسمان و درزدار آریا
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من