جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات آبرسانی » تک لایه » لوله و اتصالات پلی پروپلین یزد بسپار

لوله و اتصالات پلی پروپلین یزد بسپار

لوله و اتصالات سفید یزد بسپار
نام برند:
ارسال سریع به سراسر کشور

مدیریت هزینه ها تمام شده

توانایی تامین اقلام متنوع

پاسخگویی بموقع و در دسترس

لوله و اتصالات پلی پروپلین یزد بسپار

یزدبسپار یکی از شرکت های نام آشنا در زمینه تولید و پخش لوله و اتصالات تک لایه، پنج لایه و پوش فیت می باشد، فروشگاه ساختمان من به عنوان عامل فروش این محصول با درصد تخفیف مناسب در خدمت شما عزیزان می باشد.

در ادامه به توضیحاتی مختصر درباره این محصول که در اینجا به لوله و اتصالات پلی پروپلین یزد بسپار می پردازیم و در قسمت لوله و اتصالات پوشفیت پلی تک به مشخصات و محصولات پوشفیت یزد بسپار  می پردازیم و در قسمت لوله و اتصالات پنج لایه پلی تک نیز به محصولات پنج لایه می پردازیم.

تاریخچه یزد بسپار

لوله و اتصالات یزد بسپار در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است. این گروه براساس یک استراتژی دقیق صنعتی، تولیدی که توسط موسسین تصویب شده بود، آغاز به کار کرد.تولید محصولات ملی در حوزه لوله و اتصالات ساختمانی، قابل رقابت از لحاظ کیفی با محصولات بین المللی یکی از اهداف تاسیس این گروه بوده است.

درحال حاضر ما یک گروه منسجم و درحال گسترش به بازارهای کشورهای همسایه هستیم. تغییرات در راستای بهبود و قدرت نو آوری و ارائه خدمات بر اساس اصول مشتری مداری جزء ارزشهای تصویب شده ما از ابتدا تاکنون بوده است.

افتخارات شرکت یزد بسپار

لوله و اتصالات پلی پروپلین یزد بسپار، تولید براساس کیفیت جهانی و فروش در راستای حمایت از مصرف کنندگان جزء اصولی ترین معیارهای مابوده است.حفظ کرامت انسانی و استفاده از نیروهای متخصص در تولید، از اصول بدیهی ما می باشد. سعی و تلاش  نیروهای متخصص و متعهد ما در تولید و پس ازآن سبب شده است تا افتخارات زیر را کسب نماییم.

ماموریت و چشم انداز یزد بسپار

لوله و اتصالات پلی پروپلین یزد بسپار، با احترام و افتخار خود را رهبرو پیشرو لوله های پلاستیکی در بازار ایران دانسته و برای نیاز مصرف کنندگان راه حل های خاص خود را ارائه می دهیم.

ماموریت

  • خلاقیت و نوآوری در تولید لوله های ساختمانی با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب تکنولوژی روز دنیا در تولید
  • تولید لوله و اتصالات براساس استانداردهای بین المللی و کارخانه ای متناسب با فرهنگ و شرایط آب و هوایی به منظور افزایش طول عمر تاسیسات ساختمان
اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات پلی پروپلین یزد بسپار
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من