جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله های جوشی » اتصالات بدون درز مانیسمان امین

اتصالات بدون درز مانیسمان امین

اتصالات بدون درز مانیسمان امین یکی از بهترین محصولات برند امین  است. امین شیر یکی از برترین و معروف‌ترین برندهای تولید اتصالات فلزی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۳۱ با تولید قطعه و پرس آغاز کرد. تمامی محصولات این برند از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند و استانداردهای لازم برای تولید محصولات را دریافت کرده‌اند. این برند برای تولید محصولات خود از برترین مواد اولیه، ماشین‌آلات صنعتی فوق پیشرفته و کادری مجرب بهره گرفته است. برای خرید اتصالات بدون درز مانیسمان امین و آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

اتصالات بدون درز مانیسمان (Seamless)  یکی از انواع اتصالات است که همانند محصولات دیگر، روش تولید خاص خود را دارد. قیمت اتصالات بدون درز مانیسمان امین با توجه به نوع ساخت آن و زمان بیشتری که برای تولید آن صرف می‌شود، نسبت به مدل درزدار بالاتر است. این اتصالات از جنس فلز ساخته شده است و جای هیچگونه جوش و درز روی آن مشاهده نمی‌شود. به همین خاطر این محصول قادر است فشار و دمای بالایی را تحمل کند و نسبت به اتصالات فلزی دیگر از مقاومت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل از این محصول در صنایعی که لوله‌کشی از حساسیت بالاتری برخوردار است، استفاده می‌شود.

اتصالات بدون درز مانیسمان امین چگونه ساخته می‌شود؟

برای ساخت این محصولات از شمش‌های فولادی استفاده می‌شود. به همین منظور ابتدا شمش‌های فولادی به اندازه‌های مشخص بریده شده و داخل کوره حرارت می‌بینند. سپس از کوره خارج شده و با استفاده از دستگاه لخ پرس داخل آن سوراخ می‌شود. سپس با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، مراحل کشش، غلتک، عبور از زه و با استفاده از نیروهای گریز از مرکز ساخته می‌شوند.

کاربرد اتصالات بدون درز مانیسمان امین 

این اتصالات یکی از اجزای لوله کشی هستند که در موارد زیر می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند:

  • تغییر جریان در سیستم‌های لوله‌کشی
  • تغییر اندازه لوله‌ها
  • افزایش و یا کاهش سایز لوله
  • اتصال لوله‌ها به یکدیگر
  • توقف جریان سیالات

این اتصالات برای تعیین جهت درست جریان در مسیر سیستم لوله‌کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بدون آن‌ها عملاً نمی‌توان جریان را به درستی هدایت کرد. همچنین در صورتی که در قسمتی از خط لوله، برخی از قطعات دچار آسیب و یا خرابی شوند، می‌توان اتصالات مانیسمان را جایگزین آن‌ها کرد. از  این محصول در صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی، نفت و گاز، لوله‌کشی‌های اطفاء حریق، سیستم‌های برودتی و حرارتی و تاسیسات مرکزی برج‌ها می‌توان استفاده کرد. این محصول در برابر سایش، خوردگی، فرسایش، ضربه و شکنندگی از مقاومت بالایی برخوردار است و به همین خاطر در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

قیمت اتصالات بدون درز مانیسمان امین

قیمت محصولات با توجه به جنس و سایز آن، ضخامت محصول تولید شده و نوع کاربردی که دارد، متفاوت است. فروشگاه ساختمان من ارائه‌دهنده انواع اتصالات مانیسمان امین با قیمت مناسب می‌باشد. مشتریان می‌توانند اتصالات مانیسمان را با قیمت درب کارخانه و به همراه برگه ضمانت اصالت کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : اتصالات بدون درز مانیسمان امین
5 1 رای
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من