جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله های جوشی » اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق

اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق

اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق یکی از برترین محصولات تولیدی شرکت میثاق است. گروه صنعتی میثاق اتصال یک شرکت با درجه اعتبار بالا و یکی از برترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات می‌باشد. این برند با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، محصولات متنوعی را روانه بازار نموده است. این شرکت با بیش از سه دهه تجربه ابتدا فعالیت خود را با تولید اجاق گاز آغاز نمود و در نهایت در سال ۱۳۶۷ با توجه به نیاز کشور به محصولات لوله و اتصالات، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اتصالات جوشی آغاز نمود. کیفیت بالای محصولات باعث جلب رضایت مشتریان شده است و هر روزه نیز به تعداد کسانی که برای پروژه‌های صنعتی و ساختمانی از محصولات این برند استفاده می‌کنند اضافه می‌شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا با اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق بیشتر آشنا شوید.

اتصالات بدون درز مانیسمان چیست؟

اتصالات مانیسمان به آن دسته از اتصالات فلزی گفته می‌شود که در فرآیند تولید آن‌ها از هیچ گونه جوشی استفاده نشده است و بدون درز هستند و همچین مواد اولیه ساخت آن‌ها با دیگر اتصالات متفاوت است. در تولید اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق از شمش‌های فلزی استفاده می‌شود و در ادامه روند تولید، شمش‌ها داخل کوره حرارت می‌بینند و سپس با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و توسط سامانه کشش و غلتک شکل داده می‌شود و پس از عبور از زه و با استفاده از نیروی‌های گریز از مرکز محصول آماده می‌شود.

این محصول در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود و به دلیل اینکه بدون درز هستند، نسبت به اتصالات جوشی از دوام و استحکام بالایی برخوردارند. به همین خاطر از این اتصالات، در صنایعی که از حساسیت بالایی برخوردارند استفاده می‌شود.

اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق چه کاربردهایی دارند؟

اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق یکی از اجزای لوله‌کشی هستند که در این سیستم‌ها به منظور تغییر در اندازه لوله، افزایش و یا کاهش سایز لوله، توقف جریان و یا اتصال لوله‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود. این اتصالات کاربرد فراوانی در سیستم لوله‌کشی دارند و در صورتی که بخشی از سیستم دچار خرابی شود و یا نیاز به تعمیر داشته باشد، می‌توان این قطعات را جایگزین اجزای خراب کرد. به این ترتیب فرآیند مربوط به تعمیر و جایگزینی قطعات ساده‌تر می‌شود.

این اتصالات در صنایع مختلفی همچون نفت و گاز، تاسیسات برج‌ها، پتروشیمی و سیستم‌های حرارتی و برودتی کاربرد دارد. با توجه به اینکه سیالات، تأثیرپذیری بالایی نسبت به فشار و دما دارند، جنس مواد اولیه‌ای که در ساخت آن استفاده می‌شود، در استقامت آن بسیار مؤثر است. اتصالات مانیسمان در برابر ضربه، خوردگی، شکنندگی، حرارت بالا و سرمای شدید از مقاومت بالایی برخوردارند.

خرید اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق

فروشگاه ساختمان من ارائه‌دهنده انواع اتصالات مانیسمان میثاق می‌باشد. تمامی محصولات فروشگاه به قیمت درب کارخانه و با برگه ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند تا خیال مشتری بابت کیفیت محصول راحت باشد. برای مشاهده قیمت اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق کافی است وارد سایت شده و سپس وارد صفحه محصول مورد نظر شوید.

تمام اتصالات را به همراه ویژگی‌ها و سایز آن مشاهده نمایید و در نهایت محصول را سفارش دهید. اتصالات سفارش داده شده برای مشتریان شهرستان پس از یک روز کاری و برای شهرستان پس از دو روز به دستشان خواهد رسید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در خصوص خرید انواع لوله و اتصالات می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : اتصالات بدون درز مانیسمان میثاق
5 1 رای
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من