جستجو کردن

اتصالات گالوانیزه فشار قوی تایوانی

اتصالات فشار قوی آن دسته از اتصالاتی هستند که در صنایع پتروشیمی‌و صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات توسط کشورهای مختلفی تولید می‌شود و کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از بهترین تولیدات وارداتی اتصالات گالوانیزه فشار قوی تایوانی هستند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصالات فشار قوی تایوانی اصلی‌ترین برند در بازار ایران محسوب می‌شوند که به نام T TAIWAN شهرت شهرت یافته‌اند. این شرکت در سال ۱۹۸۵ در کشور تایوان تاسیس شد و هم اکنون یکی از قدرتمندترین برندهای جهان در تولید لوله و اتصالات است که توانسته است بیشتر بازارهای جهانی را از آن خود کند. تمامی‌محصولات با بالاترین کیفیت طراحی و تولید شده اند و بسیاری از استانداردهای جهانی را در زمینه کیفیت محصول دریافت کرده‌اند.

اتصالات فشار قوی از فولاد و یا آلیاژ فلزات دیگر و برخی هم به صورت گالوانیزه تولید می‌شود. اتصالات فشار قوی شامل محصولاتی از قبیل تبدیل‌ها، زانویی، سه راهی و فلنج‌ها می‌باشند که با توجه به نوع سیالاتی که قرار است از آن عبور کند و میزان فشاری که تحمل می‌کنند، کلاس، سایز و ابعاد آن متفاوت خواهد بود. اتصالات فشار قوی به سه دسته تقسیم می‌شوند: اتصالات گالوانیزه، اتصالات فولادی دنده ای، اتصالات فولادی ساکت. در ادامه با اتصالات فشار قوی تایوانی بیشتر آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

انواع اتصالات گالوانیزه فشار قوی تایوانی

اتصالات گالوانیزه فشار قوی اگرچه قطعاتی بسیار کوچک هستند اما می‌توانند برای هموارسازی مسیر حرکت سیالات بسیار موثر باشند. محصولات گالوانیزه فشار قوی به دسته بندی‌ها و کلاس‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. چپقی، نیپل، سوکولت، تردولت، مهره ماسوره، مغزی، سه راهی و زانویی انواع مختلف این محصولات هستند.

اتصالات گالوانیزه تایوانی برای اتصال لوله‌های گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات سفید رنگ هستند و در سایزهای ۱/۲ اینچ تا حدود ۶ اینچ تولید می‌شوند که با توجه به میزان فشاری که باید تحمل کنند در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اینکه در فشارهای بالا قابل استفاده باشند دو تست روی این محصول انجام می‌شود:

  • تست سیکل فشار: میعانات نفت و گاز فشار متناوبی را به اتصالات وارد می‌کنند. به همین خاطر اتصالات باید از نظر تحمل فشار مورد بررسی قرار بگیرند.
  • تست سیکل حرارت: به دلیل اینکه انتقال نفت و یا هر نوع سیالات دیگر در دماهای مختلفی انجام می‌شود، به همین خاطر محصولات باید از نظر تحمل درجه حرارت مورد بررسی قرار گیرند.

ویژگی‌های اتصالات دنده ای فشار قوی تایوانی

اتصالات گالوانیزه فشار قوی تایوانی به گونه ای طراحی و تولید شده اند که تحمل بالایی در برابر فشارهای بالا دارند. برای تحمل این فشار معمولا به صورت مخروطی طراحی می‌شوند تا مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. دیگر ویژگی‌های این محصولات:

  • امکان تغییر زاویه حرکت سیالات با استفاده از قطعات و اتصالات فشار قوی
  • سهولت استفاده و نصب
  • محصولات گالوانیزه بهترین انتخاب برای سیالات با فشار بالا می‌باشند.
  • مقاومت و استحکام بالا
  • قدرت تحمل حرارت بالا و سرمای شدید(-۲۵۲ تا ۶۴۹ درجه)
  • عدم خوردگی، ساییدگی، شکستگی
  • طول عمر بالا
  • قیمت اتصالات گالوانیزه فشار قوی تایوانی مناسب و هزینه نصب ارزانی دارد.

خرید اتصالات گالوانیزه فشار قوی تایوانی

خرید اتصالات گالوانیزه تایوانی با قیمت مناسب از فروشگاه ساختمان من امکان پذیر است. این محصولات دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشند و کیفیت بالایی دارند و تنها ظرف مدت زمان کوتاهی سفارش شما به دستتان خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت محصولات و ثبت سفارش می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : اتصالات گالوانیزه فشار قوی تایوانی
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من