جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله های جوشی » لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی

لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی

شرکت نورد و لوله اهواز در سال ۱۳۴۶ در شهر اهواز تاسیس شد و برای تولید محصولاتی همچون لوله‌های گالوانیزه، لوله فولادی، لوله مانیسمان، لوله گازی و لوله‌های سیاه در سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را آغاز نمود. لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی یکی از محصولات این کارخانه است که بر پایه دانش مهندسان ایرانی و با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. این محصول با دریافت استانداردهای بین‌الملی در بالاترین سطوح کیفیت در کارخانه لوله اهواز تولید ‌می‌شود. پیش از آشنایی با این محصول ابتدا باید با لوله‌های مانیسمان آشنا شوید.

 لوله‌های مانیسمان برای اولین بار در اواخر قرن نوزدهم و توسط یک مهندسی آلمانی به همین نام ساخته شد. این لوله‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که بدون درز هستند و مناسب برای پروژه‌های صنعتی است و قابل استفاده در دماها و فشارهای بالا ‌می‌باشد.  لوله مانسیمان با ضخامت‌های مختلفی مانند ۲۰، ۴۰ و ۶۰ تولید ‌می‌شود که هریک مناسب برای یک فضا است. در این مطلب با ویژگی‌ها و نوع ساخت و جنس لوله رده ۲۰ آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

مشخصات لوله‌ جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی

برای ساخت لوله جوشی مانیسمان رده ۲۰ اهوازی از بهترین مواد اولیه استفاده ‌می‌شود. برای ساخت این محصول ابتدا شمش‌های فولادی برش داده ‌می‌شوند. سپس آن‌ها را داخل کوره قرار داده و مرحله حرارت‌دهی آغاز ‌می‌شود. پس از آن شمش‌ها از کوره خارج شده و با استفاده از سامانه لخ پرس داخل آن‌ها سوراخ ‌می‌شود. سپس لوله‌ها را با استفاده از دستگاه مخصوص گرد ‌می‌کنند و داخل آن‌ها با دستگاه سمباده زده ‌می‌شود. لوله‌های رده ۲۰ که سبک‌تر از دیگر رده لوله‌های مانیسمان هستند تا ۷۵ درجه سانتیگراد گرما را تحمل ‌می‌کنند و میزان فشاری که تحمل ‌می‌کنند مقدار ۲۰BAR  است.

ضخامت لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی بین ۸ تا ۳۶ اینچ است و در طول ۶ تا ۱۲ متر تولید ‌می‌شود. در ایران و برخی کشورها مانند اوکراین، چین و روسیه این لوله تولید ‌می‌شود و به دلیل اینکه مقاومت کمتری دارد، رده ۴۰ این لوله در صنعت بیشتر مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. این محصول با استانداردهای A106 و A53 در بازار موجود ‌می‌باشند.

کاربرد لوله سیاه بدون درز رده ۲۰ اهوازی

خاصیت بدون درز بودن لوله جوشی مانیسمان رده ۲۰ اهوازی باعث شده است که از این محصول برای انتقال سیالات مختلفی از جمله گاز و مواد شیمیایی فشار قوی استفاده شود. به دلیل اینکه مقاومت آن در برابر تحمل فشار بالاست و در صنایع پتروشیمی‌ کاربرد فراوانی دارد. این لوله‌ها ‌می‌توانند تغییرات دمایی را به خوبی تحمل کنند و به همین خاطر نیز نه تنها در صنعت بلکه در پروژه‌های ساختمانی نیز مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. از این محصول بیشتر برای تولید کمپرسور استفاده ‌می‌شود.

خرید لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی

در این مطلب با لوله‌های مانیسمان رده ۲۰ و کابردها و ویژگی‌های آن آشنا شدید. خرید لوله جوشی مانیسمان رده ۲۰ اهوازی با مناسب‌ترین قیمت و بی واسطه از طریق سایت ساختمان من امکان پذیر است. تما‌می ‌محصولات ارائه شده دارای گارانتی اصالت محصول هستند و تنها دو روز پس از ثبت فاکتور، کالا به دستتان خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این محصول، اطلاع از قیمت‌ها و ثبت فاکتور ‌می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. تغییرات قیمت بازار، تورم و تغییرات قیمت نفت و گاز بر روی قیمت این محصول نیز تاثیر گذارند. از عوامل دیگری که بر روی قیمت این محصول تاثیرگذارند عبارتند از:

  • روش‌های تولید لوله
  • متراژ
  • ضخامت لوله و سایز آن

اطلاعات بیشتر درباره : لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۲۰ اهوازی
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من