جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله های جوشی » لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۴۰ اهوازی

لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۴۰ اهوازی

شرکت نورد و لوله اهواز یک شرکت ایرانی است که از سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله و تامین نیاز کشور آغاز نمود. تولیدات این شرکت تنوع بالایی دارد و زیر نظر استانداردهای جهانی کیفیت طراحی و تولید می‌شود. در این مطلب با لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۴۰ اهوازی آشنا خواهید شد. تمامی ‌محصولات شرکت لوله اهواز زیر نظر کارشناسان کیفیت و با بهترین مواد اولیه تولید می‌شود. لوله مانیسمان رده ۴۰ نیز از این نظر مستثنی نیست. این محصول بدون درز و بدون هیچگونه خراشیدگی و تحت استاندارد SCHEDULE 40 طراحی و تولید می‌شود. با ما همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

نحوه ساخت لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۴۰ اهوازی

برای ساخت لوله جوشی مانیسمان رده ۴۰ اهوازی ابتدا شمش‌های فلزی و ضد زنگ به طول مورد نظر برش داده می‌شوند. سپس آن‌ها را در کوره‌های مخصوص با حرارت بالا گرم کرده و به شکل لوله در می‌آورند و در نهایت با استفاده از دستگاه سمباده مخصوص داخل آن خالی و صاف می‌شود تا برای کابردهای مختلف قابل استفاده شود.

کابرد لوله جوشی مانیسمان رده ۴۰ اهوازی

استفاده از این محصول به دلیل مقاومت بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صنایع مختلفی از جمله گاز، نفت و صنایع پتروشیمی‌مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه لوله جوشی مانیسمان رده ۴۰ اهوازی قادر به تحمل فشار بالا است، از آن در پروژه‌های ساختمانی، آتش‌نشانی و لوله‌کشی گاز استفاده می‌شود. لوله رده ۴۰ در ضخامت‌های ۱/۲ تا ۳۴ اینچ و معمولا با طول ۶ متر طراحی و تولید می‌شود.

 در میان لوله‌های مانیسمان با رده‌های مختلف، رده ۴۰ پرفروش‌ترین و پرکابردترین آن‌ها است. این لوله‌ها سفید رنگ هستند و بیشتر برای سطوح زیرین مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۴۰ اهوازی با توجه به ابعاد و ضخامت‌های مختلف متفاوت است.

خرید لوله سیاه بدون درز رده ۴۰ اهوازی

خرید لوله جوشی مانیسمان رده ۴۰ اهوازی به عنوان یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین محصولات شرکت نورد و لوله اهواز از سایت ساختمان من امکان پذیر است. این محصول را می‌توانید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بدون واسطه خریداری نمایید. تمامی‌ محصولات دارای برگه ضمانت اصالت کالا می‌باشند و تنها ظرف یک الی دو روز کاری محصول به دستتان خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت‌ها و ثبت فاکتور می‌توانید با شماره‌های درج شده داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله جوشی بدون درز مانیسمان رده ۴۰ اهوازی
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من