جستجو کردن

لوله درزدار داربستی

‌لوله درزدار داربستی بیشتر در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل جزو لوله‌های توخالی محسوب می‌شود که هیچ گونه موادی از داخل آن عبور نمی‌کند و به هنگام ساخت نیز هیچ تستی اعم از آب و گاز و مایعات روی آن انجام نمی‌شود. به همین خاطر ساخت آن نسبت به دیگر لوله‌ها بسیار ساده‌تر است. سهولت در ساخت باعث شده است که کارخانجات به ساخت این محصول روی بیاورند. کارخانه‌های قم، تهران و اصفهان معروف ترین شرکت‌های سازنده لوله‌های داربستی هستند. برای ساخت داربست از این لوله‌ها استفاده می‌شود. به دلیل اینکه جنس بسیار مقاومی‌دارند و داربست برای نگهداری از سازه اهمیت بسیار بالایی دارد و در صورتی که از لوله مناسبی استفاده نشود خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

داربست برای ساخت ساختمان‌ها و سازه‌های جدید، پروژه‌های صنعتی و ساختمانی، نصب بیلبورد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اینکه داربست بتواند به محکم باشد باید از یک لوله مخصوص استفاده کرد که بتواند استحکام کافی برای حفظ ساختمان داشته باشد. لوله جوشی در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. اما برای ساخت داربست معمولا از لوله‌های سایز ۵ داربستی استفاده می‌شود. ضخامت این لوله‌ها بین چهار تا ۵ میلیمتر است و برای اینکه به هم متصل شوند از بست‌های داربستی، آهنگیر و یا اتصالات دیگر استفاده می‌شود.

جنس و قیمت لوله‌ درزدار داربستی

‌لوله جوشی درزدار از نوع لوله‌های سیاه است که معمولا به طول سه و یا شش متر ساخته می‌شود. این لوله‌ها از ورقه‌های سیاه به روش نورد گرم تولید می‌شوند. برای ساخت این نوع لوله از فولاد گالوانیزه و یا فولاد معمولی استفاده می‌شود و در دو مدل بدون درز و درزدار تولید می‌شود. لایه گالوانیزه باعث می‌شود در برابر رطوبت مقاومت بالاتری داشته باشد. در میان این دو مدل لوله بدون درز مقاومت بالایی دارد و همین امر نیز باعث بالا بودن قیمت این محصول شده است. قیمت ‌لوله درزدار داربستی با توجه به سبک و سنگین بودن ورق، جنس، قطر و ابعاد آن تعیین می‌شود. متداول ترین ضخامت این لوله‌ها ابعاد ۲ و ۲/۵ میلیمتر است که بر همین اساس نیز وزن آن‌ها تغییر می‌کند و افزایش وزن در قیمت لوله موثر است.

ویژگی‌ها و خصوصیات لوله‌ درزدار داربستی

  • نیاز به تست عبور سیالات و عدم نشتی ندارد.
  • در برابر شکستی، ضربه و خمیدگی بسیار مستحکم و مقاوم است.
  • می‌تواند وزن‌های بالا را هم به خوبی تحمل کند.

خرید ‌لوله درزدار داربستی

در این مطلب به معرفی لوله‌های داربستی و جنس و کارکرد آن پرداختیم. فروشگاه ساختمان من این محصول را از بهترین کارخانجات ایران به صورت مستقیم با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. پس از ثبت فاکتور در هر جای کشور که باشید محصول مورد نظر در مدت زمان ۱ الی ۲ روز کاری به دستتان خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت‌ها، ابعاد محصولات، ثبت فاکتور و خرید ‌لوله درزدار داربستی مشاوره در خصوص خرید محصولات می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله درزدار داربستی
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من