جستجو کردن

لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس

لوله و اتصالات پلیکا نانو پلیمر یاس
نام برند:
ارسال سریع به سراسر کشور

مدیریت هزینه ها تمام شده

توانایی تامین اقلام متنوع

پاسخگویی بموقع و در دسترس

لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس ( پلیمر یاس گلپایگان سابق ) یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا، پلی پروپلین و جدیدا UPVC می باشد. شرکت پلیمر یاس، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات می باشد. این برند در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و در ابتدای کار خود، انواع لوله و اتصالات پی وی سی پلیکا را تولید و به بازار عرضه می کرد. از جدیدترین محصولات این شرکت می توان به لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس اشاره کرد. این تجهیزات بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده اند و از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار می باشند. در این شرکت، آزمایشگاه های مجهز دایر شده که از آنها به منظور کنترل کیفیت محصولات تولید شده استفاده می گردد. از این رو می توان ادعا داشت که این نوع لوله و اتصالات از نظر فاکتورهای کیفیت، با استانداردهای تعیین شده از سوی شرکت استاندارد ملی، مطابق دارند. این محصولات در انواع مختلف و با سایز های متنوعی تولید شده اند. هر کدام از آنها در موارد خاصی کاربرد دارند. همین تفاوت ها دلیل متغیر بودن قیمت محصولات در لیست قیمت نانو پلیمر یاس می باشند.

قیمت لوله نانو پلیمر یاس

شرکت پلیمر یاس با استفاده از فناوری مدرن نانو، لوله و اتصالاتی از جنس یو پی سی تهیه کرده است که طول عمر بالایی دارند. با استفاده از این محصولات می توان سیستم های فاضلابی ساختمان ها را به صورت مطمئن، اجرا و راه اندازی کرد. به منظور تولید این تجهیزات از ذرات نانو استفاده می شود که باعث بهبود برخی خواص و ویژگی ها در این لوله ها شده است. لوله نانو پلیمر یاس می توانند بخش قابل ملاحظه ای از صدای ایجاد شده به هنگام جریان یافتن سیالات را بگیرد. از این رو به هنگام عبور آب از این لوله ها، صدایی به گوش نخواهد رسید. این موضوع به برقراری آرامش در ساختمان ها کمک می کند. در ضمن طول عمر این محصولات بالا بوده و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند.

تصویر لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا نانو پلیمر یاس

لوله های تولید شده در این برند در دو نوع تک لایه و pvc-u تولید شده اند. برای استفاده از این لوله ها و راه اندازی سیستم فاضلابی با استفاده از آنها باید از اتصالات تک لایه و یا pvc-u استفاده کرد. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و قیمت های متفاوتی دارند. به منظور آگاهی از قیمت این تجهیزات می توانید لیست قیمت لوله و اتصالات پلیکا فاضلابی نانو پلیمر یاس را بررسی نمایید.

خرید لوله و اتصالات فاضلابی نانوپلیمر یاس

خرید لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس برای راه اندازی تأسیسات فاضلابی، بهترین گزینه هستند. این محصولات به دلیل ساختاری که دارند در برابر ضربه، مقاومت بالای از خود نشان می دهند. همچنین احتمال شکنندگی در آنها پایین است. لازم به ذکر است که خواص الاستیک این لوله ها به دلیل استفاده از ذرات نانو، بهبود یافته است. به منظور خرید این تجهیزات می تواند به فروشگاه ساختمان من مراجعه کنید. این فروشگاه به عنوان نمایندگی فروش این محصولات، انواع لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس را به صورت اصل و تضمین شده به خریداران ارائه می کند. قیمت این تجهیزات به دلیل تنش هایی که در بازار وجود دارد، مدام در حال تغییر است. شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، به صورت لحظه ای از قیمت لوله و اتصالات نانوپلیمر یاس مطلع شوید.

استانداردها و گواهینامه ها فنی کسب شده توسط لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس

برند پلیمر یاس با تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا، موفق به کسب استانداردها و گواهینامه‌های مختلف از سوی مؤسسات معتبر شده است. از جمله این گواهینامه ها و استانداردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره ۹۱۱۹ برای لوله های فاضلابی
  • گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره ۱-۱۲۱۴۲ برای لوله های ناودانی
  • گواهینامه بین المللی ISO 9001:2015
  • گواهینامه بین المللی ISO 14001:2015
  • گواهینامه استاندارد CE اتحادیه اروپا
  • گواهینامه SGS
  • گواهینامه فنی ساختمان از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
  • گواهینامه فودگرید از سازمان غذا و دارو برای تولید لوله و اتصالات تک لایه پلی پروپیلن
  • گواهینامه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای تولید لوله و اتصالات با تکنولوژی نانو
  • پروانه استاندارد ملی ایران به شماره ۲-۶۳۱۴ برای لوله های تک لایه پلی پروپیلن
  • پروانه استاندارد ملی ایران به شماره ۳-۶۳۱۴ برای اتصالات تک لایه پلی پروپیلن

 

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من