جستجو کردن
تامین کننده لوازم ساختمانی و صنعتی » لوله و اتصالات فاضلابی » لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست

لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست

یکی از پرکاربردترین اتصالات لوله و اتصالات استفاده شده در ساختمان‌ها، لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا می‌باشد. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین این لوله‌ها نیز مربوط به لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست است. این اتصالات در سایزها و زوایای متفاوت تولید شده و بر اساس نیاز در قسمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصالاتی مانند زانوها، سه راهی‌ها، سیفون و … که در قسمت‌های مختلف ساختمان و یا در مسیر لوله‌ها قرار داده می‌شود. با این اتصالات می‌توان مسیر لوله‌ها را عوض کرد و نیز انشعابات مختلف را ایجاد نمود.

نحوه ساخت لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست

ماده اصلی تولید لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست ، پلی پروپیلن بوده و در اندازه‌ها و ضخامت‌های متفاوت تولید می‌شوند. معمولاً رنگ این لوله و اتصالات نیز طوسی می‌باشد، هر چند ضرورتی در تولید به این رنگ نیز وجود ندارد. رنگ‌های دیگر مورد استفاده در تولید لوله و اتصالات پلیکا شامل رنگ‌های  سفید، آبی و خاکستری تیره برای لوله کشی آب سرد، رنگ سبز برای استفاده در سیستم‌های فاضلاب و خاکستری تیره برای استفاده در لوله‌های تحت فشار صنعتی می‌باشد. وزن  ضخامت لوله‌ها و اتصالات می‌تواند متفاوت باشد ولی الزاما هیچکدام نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت محصول نیست. برخی تولید کنندگان ممکن است میزان استفاده از پلی پروپیلن را در ساخت محصول کاهش داده ولی این کار باعث کاهش کیفیت خواهد شد. زیرا کیفیت محصول بسته به میزان مواد اولیه استفاده شده در آن است.

قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست

برای محاسبه قیمت لوله فاضلابی پلیکا پارس پلاست آیتم‌های مختلفی تأثیر گذار می‌باشند. این موارد عبارتند از:

  • نوع کاربری: بر اساس اینکه برای فشار قوی یا نیمه قوی و یا معمولی مورد استفاده قرار گیرد، قیمت محصولات نیز متفاوت خواهد بود.
  • محل قرار گرفتن: بر اساس اینکه که بر روی زمین قرار گیرد و یا اینکه دفنی زیرزمین باشد و یا اینکه در داخل بتن کارگذاشته شود، باید محصولات متفاوتی انتخاب شود. این محصولات از نظر قیمت نیز متفاوت می‌باشند و بسته به نیاز مشتری دارند.
  • شرکت و برندی که انتخاب می‌شود: شرکت‌های تولید کننده تأثیر مستقیمی‌ در قیمت لوله و اتصالات دارد. شرکت‌های معتبر به دلیل کیفیت بالای محصول، عموماً قیمت بالاتری را پیشنهاد می‌دهند. زیرا این برندها دارای امتیازاتی نیز برای مشتریان می‌باشند. معمولا شرکت‌های معتبر به دلیل اطمینان از کیفیت محصول، گارانتی‌ها و خدمات پس از فروش را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. در نتیجه در زمان انتخاب، به مدت زمان ضمانت محصول و نیز ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان دقت نمایید.
  • کیفیت مواد اولیه مورد استفاده: هرچه مواد اولیه در ساخت محصول دارای کیفیت بالاتری باشد و به مقدار زیاد در ساخت محصول استفاده شده باشد، قیمت نیز افزایش خواهد داشت.

این موارد تعیین کننده قیمت بوده که مشتری بر اساس هدف و نیاز خود محصول را انتخاب می‌نماید.

کاربرد لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست

همان‌طور که در قسمت قبل توضیح دادیم، لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست می‌تواند کاربری‌های مختلفی مانند فشار قوی، نیمه قوی و فشار ضعیف یا معمولی داشته باشد. هر یک از این موارد نیز دارای سایزبندی و قطر متفاوت می‌باشد تا نیاز مشتری برطرف شود. از لوله و اتصالات پلیکا فشار ضعیف در سیستم تهویه آشپزخانه و یا سرویس‌های بهداشتی و نیز هواکش ساختمان استفاده می‌نمایند. لوله نیمه قوی برای سیستم فاضلاب ساختمان کاربرد دارد. لوله و اتصالات فشار قوی نیز برای سیستم فاضلاب در کارخانجات و واحدهای تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا باید این لوله‌ها تحمل فشار بالا را داشته باشد و به راحتی آسیب نبیند.

انواع محصولات لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست و کاربرد هر کدام

در این قسمت تصمیم داریم به انواع محصولاتی که به عنوان اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست در سیستم فاضلاب ساختمان شناخته می‌شود، اشاره کوتاهی داشته باشیم:

  • زانوها در درجات و زوایای متفاوت برای تغییر مسیر لوله‌ها و نیز تغییر زاویه به منظور پیشگیری از مسدود شدن لوله‌ها، تسریع حرکت فاضلاب و … کاربرد دارد.
  • سه راهی‌های اتصال دهنده برای انشعاب گیری و تغییر مسیر لوله‌ها استفاده می‌شود.
  • تبدیل‌ها به منظور متصل نمودن لوله‌ها به همدیگر کاربرد دارد.
  • سیفون‌ها در سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه و حمام برای جلوگیری از ایجاد بوی بد، ورود حشرات و نیز بازگشت فاضلاب به داخل سرویس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • درپوش‌ها برای جلوگیری از وارد شدن اشیا و یا مصالح ساختمانی به درون شبکه‌های فاضلاب کاربرد دارد.
  • بوشن‌ها برای اتصال لوله‌های فاضلاب به همدیگر و تعمیر آسیب‌هایی که به لوله وارد می‌شود.
  • چهارراه‌ها برای تعدد انشعابات لوله‌های فاضلاب می‌باشد
  • دریچه بازید برای پیدا کردن علت انسداد در لوله‌ها بدون نیاز به شکافتن قسمتی از ساختمان است.
  • موفه‌ها یا رابط‌های انبساطی برای جلوگیری از شکستن لوله‌ها در صورت نشست ساختمان به کار گرفته می‌شود.
  • کلاهک هواکش به منظور خارج نمودن بخار حمام، هود آشپزخانه و کشیدن بو از سرویس‌های بهداشتی و هدایت آن‌ها به پشت بام است. روی هواکش‌ها از کلاهک باید استفاده شود.
  • بست‌ها برای چسباندن لوله‌ها روی دیوار و ثابت کردن آن‌ها برای جلوگیری از لرزش و سقوط لوله‌ها، تنظیم میزان حرکت لوله و … کاربری دارد.

خرید لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست

برای خرید این محصولات و دیگر انواع لوله و اتصالات فاضلابی و یوشفیت و مانیسمان نیاز است می توانید به سایت فروشگاه ساختمان من مراجعه کرده و با توجه به نوع محصول مورد نیاز خریداری کنید. کافی است که از محصولات این سایت دیدن کنید و قیمت را با دیگر فروشگاه های اینترنتی مقایسه نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله و اتصالات فاضلابی پلیکا پارس پلاست
0 0 رای ها
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من