جستجو کردن

لوله گازی api سپنتا

کارخانه تولید لوله سیاه درزدار سپنتا را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله درزدار در ایران دانست. این لوله‌ها مختلف اعم از لوله‌های توکار یا همان api تولید می‌شوند و کیفیت منحصر به فردی دارند. از این محصولات بیشتر در سیستم گازرسانی منازل و کارخانه‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر استفاده به عنوان لوله‌های گازی، این محصولات در سیستم‌های آبرسانی و انتقال روغن هم به کار می‌روند. به منظور ساخت این لوله‌ها، ابتدا ورق‌های فولادی تحت تأثیر گرما، نرم شده و در فرم مورد نظر، شکل دهی می‌شوند. سپس انتهای این ورق‌ها با استفاده از روش جوشکاری مستقیم، به هم وصل می‌شود. لوله گازی api سپنتا بر اساس استانداردهای روز دنیا نظیر استاندارد  API 5L و ملی ISIRI 3574 تولید می‌شود. به همین دلیل نیز می‌توان از کیفیت آنها و همچنین طول عمر این لوله‌ها، مطمئن بود. با توجه به ویژگی‌هایی که برای این محصولات گفته شد، قیمت لوله گازی api سپنتا بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

برند سپنتا در تولیدات خود، استانداردهای بین المللی و نیازهای کاربران را مد نظر قرار داده و با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌ها، این محصولات را طراحی و تولید می‌کند. این برند به منظور پاسخ دهی به تمامی نیازهای کاربران، این محصولات را در انواع مختلف تولید کرده است. سایز و ضخامت این لوله‌ها با هم تفاوت داشته و به تناسب آن، کاربری هر کدام نیز متفاوت خواهد بود.

لیست قیمت لوله درزدار api سپنتا

لوله جوشی درزدار سپنتا در کارخانه، مورد آزمایش‌های کیفی متعددی قرار گرفته و کیفیت آنها تأیید شده است. این محصولات در تست‌های هیدرواستاتیک، توانسته‌اند حداقل فشاری معادل ۷۵-۱۷۲ bar را تحمل کنند. از این رو می‌توان گفت که این لوله‌ها قادرند تحت فشار بالا نیز کیفیت خود را حفظ کرده و هیچ مشکلی برای سیستم گازرسانی به وجود نیاورند. باید در خرید لوله و اتصالات گازی api سپنتا به نیازهایی که به منظور اجرای سیستم گازرسانی دارید توجه کنید. در این مورد باید نظر مهندس ناظر را جویا شده و بررسی کنید که چه مقدار لوله و از چه نوعی نیاز دارید. در ضمن باید نوع اتصالات را نیز در نظر بگیرید.

قیمت لوله گازی api سپنتا

با توجه به این که قیمت این محصولات به بهای ارز و همچنین جریان‌های موجود در بازار بستگی دارد، قیمت آنها مدام در حال نوسان است. برخی فروشندگان از این موضوع استفاده کرده و این محصولات را با قیمت غیرواقعی به خریداران، ارائه می‌کنند. به همین دلیل نیز توصیه می‌شود قبل از این که نسبت به خرید آنها اقدام کنید از چند مرکز معتبر، قیمت لوله گازی api سپنتا را جویا شوید. یک راه مطمئن دیگر برای این که این محصولات را هم با کیفیت مناسب و هم با قیمت واقعی، خریداری کنید این است که به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه ساختمان من به عنوان عامل فروش محصولات برند سپنتا، این لوله و اتصالات را به صورت تضمینی به شما خریداران عرضه می‌کند. با این کار می‌توانید از کیفیت سیستم گازرسانی ساختمان خود نیز مطمئن باشید.

مشخصات لوله گازی api سپنتا

استانداردهای گوناگونی در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات وجود دارد. در این استانداردها نوع لوله‌ها و جنس آنها تعریف شده‌اند. هر کدام از لوله‌ها با توجه به کاربردی که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای گرید مخصوصی است. بر اساس این گریدها نیز ترکیبات شیمیایی آنها و همچنین خواص فیزیکی این محصولات تعیین می‌شود. از این رو هر کدام از این محصولات دارای یک سری مشخصات منحصر به فرد هستند. استاندارد لوله گازی api سپنتا، استاندارد API 5L است که در دو نوع دسته بندی می‌شود. این دسته‌ها شامل دسته‌های PSL-1 و PSL-2 می‌باشند. به دلیل این که در این محصولات از این استاندارد تبعیت شده است، لوله‌ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و احتمال ترک برداشتن آنها کم است. در صورتی هم که لوله‌ها ترک بردارند احتمال پیشرفت ترک در آنها کم است.

لوله جوشی درزدار api سپنتا

لوله و اتصالات سپنتا بر اساس استانداردی که در ساخت آنها به کار رفته است دارای ابعاد و سایزهای مختلفی هستند. لوله‌ جوشی درزدار api سپنتا معمولی در ابعاد ۲/۱ الی ۶ اینچی تولید می‌شود و دارای ویژگی های مشخصی می‌باشند. به تناسب این ویژگی‌ها نیز کاربرد آنها تعیین می‌شود. لوله‌ گازی api سپنتا هم در سایزهای ۲/۱ الی ۴ اینچی تولید می‌شود و در سیستم‌های گازرسانی منازل، ادارات و … کاربرد دارد. ابعاد و ضخامت این لوله‌ها باعث تغییر در وزن آنها می‌شود. وزن لوله گازی api سپنتا از دیگر مشخصات این محصولات به شمار می‌آید. ابعاد این لوله‌ها، ۶ متر است. این محصولات برای استفاده به صورت توکار، طراحی شده‌اند و می‌توانند به خوبی، گاز مورد نیاز را انتقال دهند.

فروش لوله گازی سپنتا

اگر به مراکز فروش لوله‌های گازی سپنتا مراجعه کنید خواهید دید که این محصولات در دو نوع توکار و روکار به فروش می‌رسند. همانگونه که در بخش قبل هم گفته شد لوله‌های api درزدار جوشی از نوع توکار هستند. این لوله‌ها به دلیل کیفیت و استحکام بالایی که دارند مورد توجه پیمانکاران و مجریان سیستم‌های گازرسانی خانگی قرار گرفته‌اند. استفاده از لوله سیاه درزدار api گازی سپنتا در سیستم‌های گازرسانی، مزایای متعددی را به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چقرمگی بالا
  • ازدیاد طول نسبی بالا
  • مقاومت تسلیم بالا
  • دمای انتقال شکست نرم به شکست ترد پایین

این محصولات در مقایسه با انواع دیگر لوله‌های گازی، دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشند. به همین دلیل نیز میزان تقاضا برای خرید آنها، بالا است. از آن جایی که بازار لوله و اتصالات دچار تنش‌های زیادی است، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این محصولات بیان کرد. شما می‌توانید از طریق سایت ساختمان من، از قیمت روز لوله گازی api سپنتا مطلع شده و آنها را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

مشخصات لوله گازی درزدار API سپنتا

سایزضخامتوزن هر شاخهقیمت (تومان)
لوله api سپنتا ۱.۲ اینچ۲.۶ میلی متر۷.۸ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۳.۴ اینچ۲.۶ میلی متر۹.۵ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۱ اینچ۳.۳ میلی متر۱۵.۵ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۱-۱/۴ اینچ۳.۳ میلی متر۲۱ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۱-۱/۲ اینچ۳.۶ میلی متر۲۲.۵ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۲ اینچ۳.۹ میلی متر۳۳ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۲-۱/۲ اینچ۳.۹ میلی متر۴۴ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۳ اینچ۴ میلی متر۵۲ کیلوگرمتماس بگیرید
لوله api سپنتا ۴ اینچ۴ میلی متر۶۵ کیلوگرمتماس بگیرید

 

اطلاعات بیشتر درباره : لوله گازی api سپنتا
0 0 رای ها
امتیازدهی

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من