جستجو کردن

لوله گالوانیزه ساوه سبک

در این مطلب شما را با لوله گالوانیزه ساوه سبک آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. کارخانه نورد و پروفیل ساوه با هدف تولید انواع لوله و از بین بردن وابستگی کشور به واردات لوله و اتصالات در سال ۱۳۵۴ با گنجایش ۵۰۰۰۰ هزار تن لوله تاسیس شد. با گذشت زمان و اهمیت به کیفیت محصولات، تولیدات این کارخانه به بیش از ۲ میلیون تن لوله در سال رسیده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله سبک در کشور ‌می‌باشد که توانسته است بخشی از نیاز کشور را تامین کند.

عمل گالوانیزاسیون لوله‌ها به دو روش گالوانیزه گرم و سرد انجام ‌می‌شود. لوله گالوانیزه در سه رده سبک، سنگین و متوسط تولید ‌می‌شود که هریک متناسب با ضخامت و میزان تحمل فشار و گرمایی که دارد در یک فضا مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. لوله گالوانیزه ساوه سبک نوعی لوله است که با استفاده از روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود. این محصول نوعی لوله از جنس فولاد و یا آهن است که مراحل گالوانیزه کردن روی آن انجام شده است. در این فرآیند انواع لوله و اتصالات با استفاده از فلزات روی و یا قلع به طور کامل پوشش داده ‌می‌شوند تا محصولات در برابر مواد شیمیایی و یا خوردگی محافظت شوند و طول عمر آن‌ها افزایش ‌می‌یابد.

روش تولید لوله گالوانیزه سبک

لوله گالوانیزه ساوه سبک از نوع لوله سیاه درزدار است که تحت عمل گالوانیزاسیون قرار گرفته است. برای تولید این محصول ابتدا ورق‌های فلزی گرم ‌می‌شوند و به یک محلول ویژه به نام فلاکس آغشته ‌می‌شوند. ورق‌ها را داخل کوره‌ای با دمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد قرار ‌می‌دهند و سپس آن‌ها را در فلز روی مذاب با درجه ۴۵۰ درجه سانتیگراد فرو ‌می‌برند. در کارخانه لوله ساوه برای تولید محصولات از بروزترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی استفاده ‌می‌شود. این محصول در سایزهای ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید ‌می‌شود و نسبت به لوله‌های سنگین مقاومت کمتری دارد.

قیمت لوله گالوانیزه ساوه سبک

این لوله‌ها بسیار پرکاربرد است و در صنایع مختلف صنعتی و ساختمانی از جمله لوله کشی آب و گاز در منازل مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. همچنین برای محافظت از کابل‌های برق از این محصول استفاده ‌می‌شود. این محصولات به دلیل گالوانیزه بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی از خود نشان ‌می‌دهند. حتی در برابر اسید و مواد شیمیایی نیز مقاومت بالایی دارند. قیمت لوله گالوانیزه ساوه سبک با توجه به اینکه ضخامت و وزن کمتری دارد ارزان‌تر است. مقاومت و تحمل لوله‌های سنگین از سبک بیشتر است. به همین دلیل در کابردهای طولانی مدت مانند فاضلاب‌های شهری از لوله‌های گالوانیزه سنگین بیشتر استفاده ‌می‌شود.

خرید لوله گالوانیزه ساوه سبک

امکان خرید لوله گالوانیزه ساوه سبک به صورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه و با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت ساختمان من برای مشتریان عزیز فراهم شده است. تنها ظرف مدت یک الی دو روز پس از ثبت فاکتور سفارشتان را دریافت خواهید کرد. تما‌می ‌محصولات با برگه گارانتی اصالت کالا ارائه ‌می‌شوند. برای اطلاع از قیمت محصولات و ثبت سفارش فقط کافیست با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره : لوله گالوانیزه ساوه سبک
5 1 رای
امتیازدهی

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

تصویر تامین کننده لوله و اتصالات آب، فاضلاب، گاز، آتش نشانی و موتورخانه
جستجو در ساختمان من